بازی پرطرفدار Pokemon go در 26 کشور جدید

بازی پوکیمون‌گو که در مدت‌زمان کوتاهی همه بازی‌های پرطرفدار جهان را پشت سر گذاشته سرورهایش را به روی 26 کشور جهان باز کرده است.

به گزارش دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بازی پرطرفدار پوکیمون‌گو  که بر فناوری واقعیت مجازی استوار است، بر اساس یک بازی قدیمی شرکت نینتندو  و شخصیت‌های جالب این بازی در ابتدای ماه جولای 2016 ارائه شد. این بازی با سرعتی باورنکردنی آنقدر طرفدار پیدا کرد که  شرکت سازنده  مجبور شد برای جلوگیری از کندی بازی، آن را ابتدا فقط در سه کشور استرالیا، نیوزلند و آمریکا ارائه کند اما به تدریج کشورهای مختلفی به آن اضافه شدند.

 بسیاری فکر میکنند خاستگاه این بازی ژاپن است اما برخلاف تصور آنها این بازی توسط شرکت Niantic در کشور استرالیا ساخته شده است.

بازی پر طرفدار Pokemon go در 26 کشور جدید

 شخصیت پوکیمون‌ها در ایران با انیمیشن دیجیمون‌ها که برای اولین‌بار، اوایل دهه 80 پخش شد شناخته میشوند. موجوداتی که شبیه دایناسور های ماقبل تاریخ اما کوچک و فانتزی‌تر هستند.

این بازی بعد از ارائه در سه کشور استرالیا، آمریکا و نیوزلند به سرعت در کشورهای آلمان، انگلستان، اسپانیا، ایتالیا و پرتغال هم در دسترس قرار گرفت و در آخرین اقدام 26 کشور دیگر نیز به سرورهای این بازی اضافه شدند. این کشورها عبارتند از اتریش، بلژیک، بلغارستان، کرواسی، قبرس، جمهوری چک، دانمارک، استونی، فنلاند، یونان، گرینلند، مجارستان، ایسلند، ایرلند، لتونی، لیتوانی، لوکزامبورگ، مالت، هلند، نروژ، لهستان، رومانی، اسلواکی، اسلوونی، سوئد و سوئیس.

با اضافه شدن کشور های فوق تعداد کشورهایی که این بازی به طور رسمی برای آنها قابل دسترس است به 34 کشور رسید.

البته کاربران ایرانی می‌توانند با تغییر IP خود به یکی از این کشورها از این بازی لذت ببرند.

شرکت سازنده بازی قول داده است که در اسرع وقت همه کشور ها را به این بازی اضافه کند.

برای اطلاعات بیشتر در مورد این بازی به اینجا مراجعه فرمایید.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۷ ۱۳ شهريور ۱۳۹۵
آخه دلیلش چی بود. که فیلترش کردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۴ ۰۳ مرداد ۱۳۹۵
باسلام
وقتی که ای پی رو عوض کنی برای بازی کردن باید توی همون کشوری باشی که ای پیت هست