سروش در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد

رأی‌گیری برای استیضاح «ربیعی» در فراکسیون امید/انتظار «عارف» از «وکیلی»

نماینده تهران، از استیضاح وزیر کار که یکی از اعضای فراکسیون امید، آن را کلید زده، گفت.

"ابوالفضل سروش" نماینده مردم تهران در گفت‌‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره طرح استیضاح وزیر کار که از سوی یکی از نمایندگان عضو فراکسیون امید مجلس کلید خورد، توضیحاتی ارائه داد.

وی افزود: طرح استیضاح وزیر کار طرحی بود که آقای وکیلی (نماینده تهران) به شخصه پیگیر آن بوده است.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با اشاه به گفت‌وگوی خود با وکیلی درباره طرح استیضاح وزیر کار تأکید کرد: بنده زمانی که موضوع استیضاح وزیر کار را از آقای وکیلی جویا شدم وی به بنده گفتند که «من زمانی این استیضاح را به جریان می‌اندازم که این طرح از مجمع فراکسیون امید رأی لازم را کسب کند.»

وی در ادامه بیان داشت: همچنین آقای وکیلی به عنوان طراح استیضاح، اذعان داشتند که طرح استیضاح وزیر کار را روز سه شنبه در جلسه مجمع فراکسیون امید ارائه کرده تا این طرح در فراکسیون رأی‌گیری شود.

عضو فراکسیون امید مجلس در ادامه در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا در صورت رای مخالف مجمع به طرح استیضاح، این طرح را از دستور خارج خواهد شد یا خیر ؟ اظهار داشت: بله آقای وکیلی به بنده گفتند که اگر طرح استیضاح وزیر کار در مجمع عمومی فراکسیون امید رأی لازم را کسب نکند،  طرح مذکور را از دستور خارج خواهد کرد.

سروش در پایان با اشاره به واکنش عارف، رئیس فراکسیون امید مجلس درباره بررسی خارج از فراکسیونی استیضاح وزیر کار در مجلس توسط یک عضو فراکسیون امید، گفت: آقای عارف و سایر اعضای فراکسیون شاید انتظار داشتند که آقای وکیلی ابتدا طرح استیضاح وزیر کار را در فراکسیون امید مطرح می‌کردند تا اینکه این طرح به صورت انفرادی و از سوی وی در مجلس مطرح شود.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار