انبارلویی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

پرداخت حقوق‌های نجومی مصوب دولت‌های نهم و دهم نیست

عضو حزب مؤتلفه اسلامی گفت: پرداخت حقوق‌های نجومی مصوب دولت‌های نهم و دهم نیست.

محمدکاظم انبارلویی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص ادعای برخی‌ها مبنی بر ابنکه موضوع فیش‌های حقوقی نجومی از سوی برخی اصولگرایان مطرح شده تا پهره دولت تخریب شود، اظهار داشت: مسأله فیش‌های حقوقی نجومی یک بحث ملی است و هیچ ارتباطی به درون و برون اصولگرایان ندارد بلکه موضوعات این چنینی به کار آمدی دولت بستگی دارد.

وی در ادامه افزود: پرداخت فیش‌های حقوقی نجومی سوالی است که در برابر دولت قرار دارد و باید پاسخ منطقی برای آن پیدا کنند.
عضو حزب مؤتلفه اسلامی با اشاره به اینکه اصولگرایان و اصلاح طلبان و مقامات دولتی باید با این مسأله به طور جدی برخورد کنند و پاسخ منطقی برای آن داشته باشند، گفت: هیچ منطقی حقوق‌های نجومی مقامات دولت یازدهم که دو الی سه برابر حقوق‌های مقامات دولت قبلی است را توجیح نمی‌کند.

انبارلویی با بیان اینکه حقوق‌های متعارف و غیرمتعارف زیر ذره بین افکار عمومی قرار دارد، ادامه داد: حقوق‌های غیرمتعارف قانونی نیست و باید عناصر آن محاکمه و مجازات شوند و وجوه پرداختی به خزانه بازگردد.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه برخی‌ها معتقدند پرداخت حقوق‌های نجومی مصوب دولت‌های نهم و دهم است، نظر شما چیست، گفت: این موضوع صحت ندارد و مستند منطقی و قانونی برای آن وجود ندارد چرا که دریافت‌های مقامات دولت‌های گذشته مشخص است.

عضو حزب مؤتلفه اسلامی در پایان خاطر نشان کرد: تاکنون مقامات دولتی و اصلاح طلبان حتی یک مورد مستند قانونی برای پرداخت‌های غیرقانونی دولت‌های گذشته ارائه نکرده‌اند.



انتهای پیام/


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار