الهامی:

بی پولی مهره های موثر تیم را از ما جداکرد

مربی تیم فوتبال صبای قم گفت : متاسفانه 80 درصد تیم فصل قبلمان را در اختیار نداریم اما با بازیکنانی که جذب کرده ایم به کسب نتایج خوب امیدوار هستیم.

بی پولی مهره های موثر تیم را از ما جداکردبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال صبای قم با جذب گلر سابق تیم فوتبال ذوب آهن یعنی محمد باقر صادقی خیالشان را از دروازه راحت کرد تا خود را آماده حضور در لیگ شانزدهم کند.

صبایی ها که دیرتر از سایرین وارد بازار نقل و انتقالات شدند تلاش کردند تا با جذب بازیکنان با تجریه در کنار بازیکنان جوان تیم خوبی را برای حضور در لیگ شانزدهم ببندند .

قمی ها با جذب محمد باقر صادقی از جذب طالب لو منصرف شدند و اجازه حضور فراهانی در نفت تهران را هم صادر کردند.

به همین منظور ساکت الهامی مربی تیم فوتبال صبای قم در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان و در پاسخ به این سوال که آیا کادر فنی صبا قصد بازیکن دیگری را هم دارد یا خیر، عنوان کرد: همچنان دو جای خالی در تیم ما وجود دارد و ما می توانیم بازیکن جدید جذب کنیم اما اگر بازیکن مورد نظر ما پیدا نشود با همین ترکیب فعلی راهی بازی ها می شویم.

الهامی در ادامه و در خصوص شرایط صبا در آستانه شروع لیگ برتر گفت: تیم ما فعالیتش را دیرتر از سایر تیم ها آغاز کرد همچنین شرایط مالی ما هم جالب نبود و بودجه ما از هر سال پایین تر بود اما با این حال بازیکنان خوبی جذب کردیم و موفق شدیم در بازی های دوستانه هم به نتایج خوبی برسیم. 

وی افزود : متاسفانه ما 80 درصد از تیممان را از دست داده ایم و تمام کسانی که از تیم ما جدا شدنه اند نفرات تاثیر گذاری بودند به همین دلیل ما در چند هفته ابتدایی بازی های سختی را پیش رو داریم.

مربی تیم فوتبال صبای قم در  پایان و در پاسخ به این سوال که آیا به مسئولان تیم تضمینی برای کسب جایگاه خاصی داده اید یا خیر، عنوان کرد: هیچ کسی نمی تواند در همان ابتدا برای جایگاه خاصی تضمین بدهد اما می توان گفت با وجود بازیکنان خوبی که داریم می توانیم نتایج خوبی کسب کنیم.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار