دانشجویان نمونه دانشگاه تهران تقدیر شدند

مراسم تجلیل از دانشجویان نمونه سال 95 دانشگاه تهران، با حضور رییس و هیأت رییسه دانشگاه، 40 دانشجوی نخبه و خانواده‌های آنان در تالار دهشور پردیس علوم دانشگاه تهران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ریاضی دبیر علوم و فناوری دانشگاه تهران در مراسم تقدیر از برگزیدگان بیست و چهارمین جشنواره دانشجوی نمونه، گفت: مراسم دانشجوی نمونه در بیست و چهار سال گذشته در سطح دانشگاه های تحت پوشش وزارت علوم،تحقیقات و فناوری و در نوزده سال گذشته در سطح دانشگاه های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار شده است.

وی افزود: رقابت در سطح کشور در شش گروه علوم انسانی، فنی و مهندسی، علوم پایه، کشاورزی و دام پزشکی، هنر و علوم پزشکی در مقاطع مختلف توسط داوران مورد ارزیابی واقع شده و در نهایت دانشجویان نمونه کشوری انتخاب و معرفی می شوند.

در ادامه مجتبی صدیقی معاون وزیر و رئیس امور دانشجویی وزارت علوم اذعان داشت: این جشنواره که از ابتدا تلاشی در راستای تشویق دانشجویان به تربیت همه ابعاد وجودی خویش داشته است، سیاست گذاری انتخاب دانشجویان نمونه را پیشینه خویش ساخته تا بتواند آن دسته از دانشجویانی که از یک سو در عرصه آموزشی و پژوهشی و دانشگاهی توانمند بوده اند را انتخاب نمایند تا با الگو سازی از این برگزیدگان چراغی برای راه سایر دانشجویان روشن نمایند.

وی در راستای اهداف برگزاری بیست و چهارمین مراسم تجلیل از دانشجویان نمونه اظهار کرد: سیاست گزاری جدید دانشگاه تهران با رویکرد نوین و  اهدافی چون؛ الگو سازی از دانشجویان نمونه، ترویج فرهنگ علم آموزی و پژوهش گری، ارتقاء انگیزه فعالیت علمی و فرهنگی، هدایت دانشجویان برتر به تولید محصولات متنوع علمی-پزشکی و تشویق دانشجویان به پرورش همزمان ابعاد متعدد شخصیت‌شان در حوزه آموزش، پژوهش، فرهنگی و اخلاقی، همراه است.

گفتنی است؛ از دانشجویان نمونه دانشگاه تهران، در مراسمی که عصر امروز در نهاد ریاست جمهوری دانشگاه برگزار می شود، تقدیر به عمل می آید.

اتتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار