پزشک سایپا:فلاح زاده رباط صلیبی پاره نکرده است

پزشک تیم فوتبال سایپا ضمن تشریح آسیب دیدگی حامد فلاح زاده، پارگی رباط صلیبی این دروازه بان را تکذیب کرد.

پزشک سایپا:فلاح زاده رباط صلیبی پاره نکرده استجیه الله چشمه سری پزشک تیم سایپا در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره وضعیت حامد فلاح زاده برای دیدار مقابل پرسپولیس بیان کرد: فلاح زاده در حال حاضر تمرینات اختصاصی خود را در کنار تیم انجام می دهد و مشغول مداوای کامل آسیب دیدگی وی هستیم.
 
وی افزود: نظر ما به عنوان کادر پزشکی سایپا بر بازی کردن فلاح زاده مقابل پرسپولیس است اما این موضوع را تائید یا تکذیب نمی کنم.  
 
چشمه سری در خصوص پارگی رباط صلیبی فلاح زاده اظهار کرد: این موضوع را تکذیب می کنم. حامد از ناحیه مفصل پا آسیب دیده و طبق نظر متخصص طول درمانش مشخص می شود. به هر حال تا شنبه هفته آتی تکلیف این دروازه بان برای دیدار با پرسپولیس معلوم می شود.
 
وی درمورد احتمال جراحی فلاح زاده، گفت: به نظر من حامد نیازی به عمل جراحی ندارد اما به هر حال درباره این امر هم پزشک متخصص در روزهای آتی، نظر قطعی می دهد.
 
پزشک تیم فوتبال سایپا درباره وضعیت سایر بازیکنان این تیم، بیان کرد: خوشبختانه به جز حامد فلاح زاده، سایر بازیکنان سایپا در سلامت کامل به سر می برند و آماده هستند در نخستین بازی مقابل پرسپولیس به تیم ما کمک کنند.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار