جانشین سازمان وظیفه عمومی ناجا تشریح کرد:

جزئیات نحوه استفاده از تسهیلات اقساطی طرح جریمه مشمولان غایب

جانشین سازمان وظیفه عمومی ناجا جزئیات نحوه استفاده از تسهیلات اقساطی طرح جریمه مشمولان غایب را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار 'ابراهیم کریمی' با بیان اینکه تاکنون افزون بر43 هزار نفر در این طرح ثبت نام کرده اند، افزود: روند ثبت نام صعودی است و روزانه تعداد قابل توجهی به دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس +10) مراجعه می کنند که به همین دلیل مهلت ثبت نام نیز تا 15 مرداد تمدید شد.

جانشین سازمان وظیفه عمومی ناجا در ادامه بیان کرد: فرآیند راستی آزمایی درخواست متقاضیان استفاده از تسهیلات اقساطی طرح جریمه مشمولان غایب آغاز شده است و تاکنون برای 14 هزار متقاضی پیامک ارسال شده که باید با مراجعه به دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس +10) یک سوم مبلغ جریمه را پرداخت کنند.

وی با اشاره به فرآیند پرداخت اقساطی جریمه، تصریح کرد: متقاضیان با مراجعه به دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس +10) ودریافت برگ تعیین شناسه پرداخت، مبلغ جریمه را واریز می‌کنند.

این مقام انتظامی ادامه داد: متقاضیان این طرح باید با تکمیل برگه تعهد نامه اعلام آخرین مدرک تحصیلی و تایید در دفاتر ثبت اسناد رسمی اقدام کنند و در صورت مغایرت مدرک تحصیلی با اظهارات شخص متقاضی ،سازمان نسبت به لغو کارت معافیت اقدام می‌کند.

سردار کریمی ادامه داد: متقاضیان پس از پرداخت یک سوم مبلغ جریمه و تحویل رسید به دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس +10 )، میزان تقسیط را مشخص می‌کنند و بر اساس تعداد اقساط پرداختی برگه های دارای شناسه پرداخت در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد و در بازه زمانی مشخص شده اقساط را پرداخت می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه تقسیط جریمه هیچ گونه هزینه اضافی برای مشمولان غایب ندارد، افزود: هیچ گونه سودی بابت تقسیط به مبلغ اضافه نمی شود و متقاضیان همان مبلغ اعلام شده را طی اقساط مشخص پرداخت می‌کنند.

جانشین سازمان وظیفه عمومی ناجا تاکیدکرد: افرادی که به موقع نسبت به پرداخت اقساط خود اقدام کنند با سپردن وثیقه به صورت محدود امکان خروج از کشور را دارند همچنین می توانند از مزایای استخدام برخوردار شوند. 

سردار کریمی اضافه کرد: در برگه پرداخت دو شناسه پرداخت تعریف شده است که اگر شخصی از پرداخت قسطی منصرف شد بتواند به صورت نقدی جریمه خود را پرداخت کند. 

وی در ادامه بیان کرد: افراد متقاضی پرداخت نقدی جریمه نیز پس از دریافت یک شناسه پرداخت و اخذ تعهد مبنی بر صحت اطلاعات اعلامی از زمان واریز مبلغ جریمه حداکثر ظرف مدت 10 روز کاری کارت معافیت به آدرس متقاضیان ارسال می‌شود. 

جانشین سازمان وظیفه عمومی ناجا، گفت: سربازان فراری دارای بیش از هشت سال غیبت که متقاضی استفاده از طرح می‌باشند می‌بایست ابتدا به یگان خدمتی مراجعه و تسویه نمایند و دیگر لازم نیست که به مراجع قضائی مراجعه کنند. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Netherlands
mahmood.tamartash.
۰۱:۳۸ ۱۵ خرداد ۱۳۹۶
کاش جایی بود که ادم بتونه حرف دلشو بزنه
ما که بدبختیم فقیریم از شدت بی پولی نمیتونیم خدمت کنیم و پولم نداریم ک خدمت مونو بخریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۵ ۱۷ شهريور ۱۳۹۵
چراشرایط پرداخت و قسطش اینقد سخته فقط به فکر پولدارها هستین واین تعویض بین ادمهاس واین اختلاف میندازه بین فقیرو غنی واگه ۱۰۰ملیون کنی هیچ خیالی نیستبرای پولدارها وحتی۵ملیونم برای فقیرها زیاد این طرح خیلی ناقص و ناکارامد این قانونهای سخت برای افغانیا بزاریداینقد راحت توایران زندگی نمیکنند خارجیا کلی ضرر برای کشورن اینپچه وظعش توکشورت بیگانه باشی پس حمایت دولت از جونا کی میخواد بش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۵ ۰۱ مرداد ۱۳۹۵
پس وام چی شد ما که اگر وام نباشه تمی توانیم پرداخت کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۹ ۳۱ تير ۱۳۹۵
برامتولد۱۳۶۸ چه چیزی هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۰ ۳۱ تير ۱۳۹۵
پس وام چی شد؟ باور کنید نمیتونم با این شرایط اقساطی پرداخت کنیم وام بدید .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۲ ۳۱ تير ۱۳۹۵
توضیح بیشتر بدین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۸ ۳۱ تير ۱۳۹۵
یعنی چی ؟پس وام کجای این داستان بود؟واااااام بدید که قسط وام بدیم این چجور اقساطیه؟!
آخرین اخبار