شهروندخبرنگار تهران؛

خروج یک دستگاه تریلی از بزرگراه آزادگان + فیلم

در حادثه‌ای که صبح امروز رخ داده، یک دستگاه تریلی در بزرگراه آزادگان دچار سانحه شد.

خروج یک دستگاه تریلی از بزرگراه آزادگان + فیلمبه گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان؛ در حادثه‌ای که صبح امروز رخ داده، یک دستگاه تریلی در بزرگراه آزادگان دچار سانحه شد. یکی از شهروندخبرنگاران فیلمی از این موضوع تهیه کرده که در ادامه مشاهده می‌کنید. خاطرنشان می‌شود از جزئیات این حادثه اطلاعات بیشتری در دست نیست.

منبع: ابراهیم - تهران



بیشتر بدانیم گروه شهروند خبرنگار: بزرگراه آزادگان از طریق بزرگراه رجایی به شهر ری هم متصل می شود تا به نوعی یک مسیر اساسی برای مسافرانی که قصد دارند از محدوده تهران خارج شوند به حساب بیاید. بار اصلی ترافیک این بزرگراه در روزهای تعطیل و پایانی هفته است.


لینک مستقیم دانلود


برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۱ ۳۱ تير ۱۳۹۵
من به طور کلی متاسفم برای افرادی که در این صحنه ها فیلم برداری میکنن.وباعث کندی تردد میشن .البتا نه این مورد بلکه تمامی تصادف ها.من خودم پرسنل اورژانس تهران هستم واین تصادف درحدود ساعت 5:00صبح اتفاق افتاده بود که دو سرنشین داشت هر دو 36ساله .که از که اهل خرم ابادبودند که خوشبختانه مصدومین شرایط بدی نداشتند واز امدن به بیمارستان خودداری کردند.در صورت نیاز عکس از این صحنه نیز دارم البته این عکاسی مربوط به بعد از معاینات بیماران مباشد با تشکر.
آخرین اخبار