همدان؛

ورزشکاران روستایی در نهاوند سرگردان هستند+اسناد

اختلاف هیئت ورزش روستایی و بازی های بومی محلی شهرستان نهاوند با رئیس قبلی باعث سرگردانی ورزشکاران روستایی در شهرستان نهاوند شده است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان؛ از نهاوند، عباس رسولی سرپرست هیئت ورزش  روستایی و بازی های  بومی محلی شهرستان نهاوند گفت: چند ماه پیش با حکم رئیس این هیئت در مرکز استان همدان به سرپرستی هیئت برای خدمت به  ورزش نزدیک به 170 روستای نهاوند معرفی شده ام ولی متاسفانه با توجه به نامه نگاری های فراوان که اسناد آن موجود است رئیس قبلی این هیئت در شهرستان از تغییر و تحول در هیئت جلوگیری می کند و رزشکاران روستایی ما سرگردان هستند.

ورزشکاران روستایی در نهاوند سرگردان هستند+اسناد

رسولی افزود: خود رئیس فدراسیون نیز در جریان این کارها قرار دارد و از عملکرد ضعیف هیئت در دوره قبلی ناراضی بود زیرا کسانی که مسئول بودند با روستائیان غریبه بودند.


ورزشکاران روستایی در نهاوند سرگردان هستند+اسناد

سرپرست هیئت بیان کرد: در مدتی که من به عنوان سرپرست انتخاب شدم در مسابقات مختلفی شرکت کردیم و عناوین خوبی به دست آوردیم  و با توجه به فصل تابستان که باید اوقات فراغت روستائیان را پرکنیم ولی کارشکنی در هیئت باعث نگرانی و ناراحتی ورزشکاران روستایی شده و هیچ حمایتی از آنها نمی شود.

ورزشکاران روستایی در نهاوند سرگردان هستند+اسناد

وی افزود: چند نمونه از فعالیت روستائیان را که مسابقه برگزار کردند و از طرف ما حمایتی حتی برای یک جایزه کوچک نشدند ارسال می کنم همچنین نامه نگاری در خصوص مسئولیت نداشتن رئیس قبلی هیئت که برای باشگاه خبرنگاران جوان ارسال می کنم که مدیر کل و مدیر شهرستان و حتی حراست  ورزش و جوانان در جریان آن هستند.


انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.