حافظ پله های ترقی را طی کرد

در معاملات بازار سرمایه در روز 2 مرداد ماه سال جاری، تعداد 74هزار و 737 سهم اوراق بهادار به ارزش 808 میلیارد ریال در بیش از 30 هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شدند.

به گزارش خبرنگار بورس،بانک وبیمه گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، در معاملات بازار سرمایه در روز 2 مرداد ماه سال جاری، تعداد 74هزار و 705 سهم اوراق بهادار به ارزش 334 میلیارد ریال در بیش از 9 هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شدند.
 
این گزارش می افزاید شاخص کل هم وزن با 36.60 واحد رشد به عدد 13 هزار و868 واحد رسید.  
 
نمادهای پر بیننده معاملات امروز در گروه کچاد، مبین، پترول، وساپا، کگل، ورنا، فولاژ با روند مثبت، کار خود را به آغاز کرد.
 
شاخص کل فرابورس در آغاز معاملات با 5.40 واحد رشد به عدد 793 هزار واحد رسید که براین اساس ارزش کل معاملات از 13 میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی ازدست به دست شدن 21 میلیون سهم طی3  هزار نوبت معاملاتی بود. 

**حافظ روند رشد خود را حفظ کرد

به گزارش خبرنگار بورس،بانک وبیمه گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان در معاملات بازار سرمایه در روز 2 مرداد ماه سال جاری، تعداد 74هزار و 737 سهم اوراق بهادار به ارزش 808 میلیارد ریال در بیش از 30 هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شدند. 
 
این گزارش می افزاید شاخص کل هم وزن با 63.70واحد رشد به عدد 13 هزار و895 واحد رسید.  
  
نمادهای پر بیننده معاملات امروز در گروه کچاد، کگل، مبین، پترول، وساپا با روند مثبت، و نماد فارس و فاراک با نماد منفی کار خود را به جریان انداخت. 
 
شاخص کل فرابورس در جریان معاملات با 5.10 واحد رشد به عدد 792 هزار و 70 واحد رسید که براین اساس ارزش کل معاملات از 447 میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی ازدست به دست شدن 66 میلیون سهم طی12  هزار نوبت معاملاتی بود. 
 
**حافظ به معامله گران روی خوش نشان داد

به گزارش خبرنگار بورس،بانک وبیمه گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، در معاملات بازار سرمایه در روز 2 مرداد ماه سال جاری، تعداد 74هزار و 924 سهم اوراق بهادار به ارزش 1 میلیارد ریال در بیش از 45 هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شدند. 
 
این گزارش می افزاید شاخص کل هم وزن با 69.1 واحد رشد به عدد 13 هزار و900 واحد رسید.  
  
نمادهای پر بیننده معاملات امروز در گروه فملی، فولاد، کچاد، کگل، پترولريال مبین با روند مثبت، و نماد فراس با نماد منفی کار خود را به اتمام رساند. 
 
شاخص کل فرابورس در پایان معاملات با 6 واحد رشد به عدد 793 هزار و 60 واحد رسید که براین اساس ارزش کل معاملات از 1 میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی ازدست به دست شدن 278 میلیون سهم طی19  هزار نوبت معاملاتی بود. 
 
**بازار بورس روند مثبتی را طی خواهد کرد؟
 
همایون دارابی در گفتگو با خبرنگار بورس،بانک وبیمه گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان ، با اشاره به وضعیت بازار بورس امروز افزود: نماد ملی مس، فولاد مبارکه، چادرملو، گل گهر و گروه پتروشیمی ایرانیان بیشترین تاثیرمثبت را برروی بازار داشتند و این درحالیست که هولدینگ خلیج فارس بیشترین تاثیرمنفی را برروی شاخص بازار داشتند. 
 
وی در ادامه از پیش بینی بازار بورس، طی هفته جاری گفت: باتوجه به به اینکه نماد ملی مس امروز با استقبال خوبی روبه رو بوده، بازار تابع بازگشایی نمادها بوده است و احتمالا بازار روند مثبتی را خواهد داشت. 
 
این کارشناس بورس درادامه با بیان اینکه با اتمام فصل مجامع روند بازار بورس تغییری خواهد داشت اظهار کرد: خوشبختانه بازار، روند متعادلی را سپری خواهد کرد.   


 
 
انتهای پیام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار