اخراج مسافر از هواپیما به دلیل داشتن تتوی داعش!

وجود تتوی پرچم داعش روی بازوی مسافر هواپیمایی نروژ موجب تاخیر برنامه پرواز استکهلم شد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از لوکال؛ برنامه پرواز یک هواپیمای نروژی از استکهلم سوئد به مقصد هراکلیون یونان به دلیل حضور یک مسافر مشکوک با تاخیر مواجه شد. خدمه پرواز متوجه تتوی عجیب بر بازوی یکی از مسافران شدند و با کمی دقت مشخص شد این مسافر پرچم داعش را با عبارات عربی آن بر روی بازوی خود تتو کرده است.

خدمه پرواز اعلام کردند تا زمانیکه این مرد در میان مسافران حضور داشته باشد، حاضر به ادامه سفر نیستند. کاپیتان پرواز پس از مشاهده اعتراض خدمه و دیگر مسافران تصمیم گرفت فرد مشکوک را به همراه همسرش از هواپیما بیرون کند.

پلیس مرزی سوئد بلافاصله در محل حاضر شد و تشخیص داد حتی اگر این مرد محموله خطرناک و یا مشکوکی نیز همراه خود نداشته باشد؛ تشویش و اضطراب زیادی را در میان دیگر مسافران بوجود اورده و ممکن است در طول پرواز درگیری داخل هواپیما میان او و مسافران بوجود آید.

سوئد از جمله کشورهایی است که با پیوستن برخی جوانان این کشور به گروه تروریستی داعش مواجه شده است. سابقه عضویت تعدادی از جوانان سوئدی به گروه داعش و چند حمله تروریستی 2 هفته اخیر در اروپا، پلیس این کشور را بر آن داشت تا با اعمال سختگیری‌های بیشتر، مانع از بروز هرگونه حادثه تروریستی شود.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۶ ۰۲ مرداد ۱۳۹۵
آفرین بر خدمه هواپیما
آخرین اخبار