لرستان،

راه‌اندازی خط لوله پلی‌اتیلن غرب کشورتا پایان امروز

خط لوله پلی‌اتیلن غرب کشورتا پایان امروز راه‌اندازی می شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،از لرستان؛مدیر کنترل تولید شرکت ملی صنایع پتروشیمی با اشاره به وقوع حادثه برای خط لوله پلی اتیلن غرب کشور اظهار داشت: طی امروز(شنبه) کار بازسازی این خط انتقال گاز که روز گذشته در ارتفاعات روستای «پران پرویز» پلدختر دچار آتش سوزی شد به پایان می رسد.

علی محمد بساق زاده افزود با :پایان یافتن عملیات بازسازی در این منطقه به زودی خوراک پتروشیمی های غرب کشور تحویل مجتمع های پتروشیمی مسیر خط لوله اتیلن غرب می شود و در پایان امروز فعالیت آن به روال عادی برگشته و از سر گرفته می شود.

مدیر کنترل تولید صنایع ملی پتروشیمی گفت: این آتش سوزی ساعت ۱۶.۱۵ دقیقه عصر روز گذشته بر اثر رانش کوه و شکستگی خط انتقال و در نهایت آتش سوزی در ارتفاعات روستای پران پرویز واقع در شمال پلدختر رخ داد.

بساق زاد افزود: این آتش سوزی بلافاصله با تلاش شرکت اتیلن غرب و مدیریت بحران شهرستان پلدختر و استان لرستان تحت کنترل در آمده و با بستن خط انتقال از دو طرف با چهار ساعت تلاش مهار و خاموش شد.

وی افزود: خوشبختانه این حادثه خسارت جانی در پی نداشته و تنها ۲۰ نفر به صورت سطحی مصدوم شدند که با کمک نیروهای امدادی برای مداوای سرپایی به بیمارستان پلدختر انتقال یافتند و دو نفر از این افراد که دچار شکستگی پا و سوختگی بیشتری شده بودند برای مداوا به بیمارستان مرکز استان لرستان انتقال یافتند.

مدیر کنترل تولید صنایع ملی پتروشیمی افزود: این خط انتقال از پتروشیمی عسلویه آغاز و به تنگ فنی منتقل و در پلدختر آماده تحویل می شود.

بساق زاده گفت: خوشبختانه در پی این حادثه اقدامات پیشگیرانه سریع انجام و تنها ممکن است به علت آتش سوزی در منطقه گاز منتشر شود که این موضوع نیز تحت کنترل است.

انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.