جنبش نور الدين زنکی از داعش بدتر است + فیلم

يکی از اعضای گروه تروريستی نور الدين زنکی که آمريکا از آن حمايت می کند، گفت: اين جنبش از داعش بدتر است.

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان؛ اسامی گروههای مسلح در سوريه متعدد است اما تروريسم بودن آنها يکی است و برگرفته از انديشه تکفيری است و تازه ترين شاهد اين گفته نيز بريدن سر نوجوانی در حلب بود.

 جمله « ما بدتر از داعشی ها هستيم» متعلق به يکی از افراد مسلح جنبش نور الدين زنکی پيش از بريدن سر عبد الله عيسی در اردوگاه حندرات در شمال است.
اين جنايت وحشيانه بر ملا کننده تلاشهای دروغين غربی ها برای چسباندن صفت ميانه رو به شماری از گروههای مسلح است تا بدين ترتيب حمايتهای خود را از اين گروهها توجيه کنند و بر آتش منازعه در سوريه بدمند.
جنايات افراد مسلح در سالهای بحران در سوريه ثابت می کند انديشه تکفيری وجه مشترک بين گروههايی است که اسامی مختلفی دارند اما جناياتشان عليه هر کسی که با رأی و نظر آنان مخالف است يکی است.
غير نظاميان و زيرساختهای حياتی و صنعتی و مراکز دينی و غيره از نخستين روزهای بحران در سوريه از تروريسم گروههای مسلح در امان نبوده است.
چه کسی قتل عام جسر الشغور را در حومه ادلب در تابستان سال 2011 ميلادی که طی آن بيش از 120 نفر از نيروهای امنيتی و پليس کشته شدند فراموش می کند؟ چه کسی قتل عامی را که گروههای مسلح در حق کارمندان پست در شهر باب در استان حلب در تابستان 2012مرتکب شدند و اجساد آن را تکه تکه کردند فراموش می کند.
اين تصاويری را هم که می بينيد انفجار تروريسمی عليه دانشجويان دانشگاه حلب در اواخر سال 2013ميلادی است.
جنايات گروههای مسلح در استانهای سوريه به صورت سيار ادامه يافته است و آنان حملات وحشيانه ای عليه غير نظاميان بی دفاع در تعدادی از روستاها در حومه لاذقيه در تابستان سال 2013 ميلادی مرتکب شدند .
تروريستها علاوه بر جناياتی که عليه زندگان مرتکب می شوند ، آنان تعدادی از  بارگاهها و ضريح ها را منهدم و قبرهای اولياء الهی و صحابه پيامبر اکرم(ص) از جمله حجر بن عدی را در منطقه عدرای بلد در ريف دمشق در ماه مه سال 2013 نبش کردند.
ارتش موسوم به ارتش آزاد  اوايل سال 2014 ميلادی ميانه روی خود را در عمل نشان داد و يکی از عناصر نظامی سوريه را کشت و قلب او را از بدنش خارج  کرد و  خورد.
گروههای مسلح که اقدامات وحشيانه مرتکب می شوند گاهی تلاش می کنند از دين برای توجيه اين اقدامات بهره برداری کنند و گاهی نيز از اقداماتی که اعضای آنها انجام می دهند شانه خالی می کنند و می گويند حوادث فردی است اما همه اين اقدامات وحشيانه، تصويری از هرج و مرج هدفمند است که همه جا را گرفته است.




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۵ ۰۲ مرداد ۱۳۹۵
ای ملت، ای مسلمانان، مسیحیان و کلیه ادیا. دعا کنید که خداوند شر این انسان نماها را از روی زمین بردارد. و خدا لعنت کند آنهائی که اینان را یاری می کنند. یا امام زمان یا عیسی مسیح ظهور بفرمائید.
آخرین اخبار