هاشمی:لباس کاروان المپیکی را بدون ریالی هزینه تامین کردیم

رئیس کمیته ملی المپیک گفت: لباس کاروان المپیک به صورت رایگان و بدون پرداخت عوارض گمرکی توسط شرکت چینی لی نینگ در اختیار فدراسیون ها قرار گرفت.

کیومرث هاشمی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: لباس های عمومی و تخصصی ورزشکاران المپیکی ما توسط شرکت خارجی تهیه شده است.

ما با رایزنی های زیادی که با شرکت های داخلی و خارجی انجام دادیم با توجه به کیفیت ، مدل ، جنس البسه و با توجه به ارزش ریالی که هیچ هزینه ای برای ما نداشته باشد ، موفق شدیم با شرکت لی نینگ قراردادی منعقد کنیم.

وی در ادامه گفت:بیش از نوزده هزار وهشتصد قلم ورزشی در هزار و صد ست که هر ست هجده قلم اقلام ورزشی است در اختیار ما قرارگرفته است بدون آنکه ما هزینه گمرکی پرداخت کنیم.

هاشمی در ادامه افزود:این در حالی است که  در گذشته هزینه های گمرکی ورود این اقلام به عهده کمیته ملی المپیک بود ، ارزش ریالی این لباس ها  چهار میلیارد و دویست میلیون تومان است و هزینه گمرکی به عهده شرکت لی نینگ بود و به صورت رایگان در اختیار کاروان ما قرار گرفت.

رئیس کمیته ملی المپیک در خصوص مذاکره با شرکت های داخلی گفت: البته ما با شرکت های داخلی هم مذاکراتی داشتیم و به آنها اعلام کردیم اگر پنجاه درصد این تعداد را حتی با کیفیت پایین تر به ما بدهند ، اولویت ما شرکت های داخلی است،که البته این امر تحقق پیدا نکرد و ما در نهایت با این شرکت چینی به توافق رسیدیم.

هاشمی در ادامه بیان کرد: امیدوار هستیم با ظرفیت شرکت های داخلی و شرایطی که فراهم می کنند در اعزامهای بعدی بتوانیم از پتانسیل آنها در این امر استفاده کنیم. این حرکت ،حرکت رو به جلو  از لحاظ اقتصادی است و باید استمرار داشته باشد.

 ما باید بتوانیم از ظرفیت بخش خصوصی به نحوه احسن استفاده کنیم.

وی درپایان گفت:کیفیت لباس ها و جنس آن در سطح مطلوبی است و استاندارهای مد نظر ما در آنها وجود دارد ، زمانی که هوا سرد است و یا گرم عمل تعریق به خوبی در این لباس ها انجام می شود در حال حاضر همه اقلام فرستاده شده از شرکت لی نینگ در اختیار کاروان ما قرار گرفته است امیدواریم که بتوانند ازاین لباس ها در المپیک به خوبی استفاده کنند.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار