باشگاه خبرنگاران جوان گزارش می‌دهد؛

دلخراش‌ترین جنایت تروریست‌ها علیه کودک 11 ساله به جرم عضویت در "تیپ قدس"/سکوت کرکننده مقامات غربی+تصاویر

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، در چند روز گذشته گروه تروریستی "نورالدین الزنکی" که در فهرست گروه‌های میانه‌رو از دید آمریکا قرار دارد، اقدام به انتشار فیلمی از یکی از مخوف‌ترین جنایات خود کرد. 

دلخراش‌ترین جنایت تروریست‌ها علیه کودک 11 ساله به جرم عضویت در

بر این اساس، در این فیلم تروریست‌ها یک کودک 11 ساله را محاصره کرده‌اند و پس از اتهام به وی مبنی بر فعالیت علیه آنها، وی را سر می‌برند. روزنامه الاخبار لبنان در این باره نوشت: این کودک یک فلسطینی به نام عبدالله عیسی بود و تروریست‌ها وی را متهم به عضویت در "تیپ قدس" (یکی از گروه‌های حامی بشار اسد) کردند و سپس بطور دلخراشی سرش را بریدند. با این وجود، تیپ قدس عضویت این کودک را در میان نیروهایش تکذیب کرد. منابع خبری اعلام کردند این کودک به تالاسمی مبتلا بود و در تصاویر منتشر شده نیز، یک سرم در دست داشت. 

پس از انتشار فیلم این جنایت دلخراش به وسیله تروریست‌های میانه‌رو (از دید غرب)، موجی از انزجار عمومی از این اقدام شکل گرفت. با این وجود، مقامات غربی مانند گذشته سیاست سکوت را در قبال جنایات متحدان خود در پیش گرفتند. 

دلخراش‌ترین جنایت تروریست‌ها علیه کودک 11 ساله به جرم عضویت در

با این حال، جمهوری اسلامی ایران و حزب الله لبنان، با صدور بیانیه‌ای با انتقاد از سیاست‌های دوگانه غرب در مبارزه با تروریسم، این اقدام توحش گونه را محکوم کردند و خواستار توقف حمایت‌های غرب از تروریست‌های سوری شدند. محمد جواد ظریف، وزیر خارجه ایران در پیامی توییتری با کنایه به مقامات غربی نوشت: ظاهرا سر بریدن یک پسربچه 12 ساله به دست تروریست‌های مورد حمایت غرب، موضوع عادی جدیدی است. سکوت غرب کرکننده است.

پایگاه خبری سی بی اس نیوز آمریکا در این باره نوشت: وزیر خارجه ایران با انتشار پیامی توییتری، مقامات آمریکا را به دلیل سکوت در برابر سر بریدن کودک سوری به دست تروریست‌های مورد حمایت غرب، دورو و ریاکار نامید. 

این پایگاه خبری می‌افزاید: حزب الله لبنان، به عنوان یکی از متحدان اسد که در این کشور با مخالفان می‌جنگند با صدور بیانیه‌ای، عمل تروریستی روی داده را یک "جنایت شرم‌آور" دانست که به وسیله تروریست‌های به اصطلاح میانه‌رو مورد حمایت آمریکا و عربستان، به طرز فجیعی رخ داد.

علی رغم توحش تروریست‌ها، مقامات اروپا و آمریکا که کوچکترین اقدام تروریستی در کشورهای غربی را با صدور بیانیه‌های قاطع، محکوم می‌کردند، چشم خود را به روی حقایق سوریه بسته‌اند و سیاست سکوت را در پیش گرفته‌اند. 

دلخراش‌ترین جنایت تروریست‌ها علیه کودک 11 ساله به جرم عضویت در

با این وجود، انتشار فیلم دلخراش تروریست‌ها در فضای مجازی، رسانه‌های غربی را مجاب به پوشش این خبر کرد. پایگاه خبری دیلی بیست آمریکا با پوشش این خبر، حقایق جالبی را در این باره منتشر کرد. دیلی بیست نوشت: عناصر یک گروه شورشی در سوریه که مورد حمایت آمریکا هستند، سر یک کودک را به طرز وحشتناکی بریدند. این اقدام تروریستی به دست گروه نورالدین الزنکی روی داد که پیشتر از واشینگتن تسلیحات و کمک مالی دریافت کرده بود. 

در ادامه، خبرنگار دیلی بیست به سراغ جان کربی، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا رفت و از وی درباره این واقعه سوال کرد. کربی که با افکار عمومی آمریکا مواجه بود، گفت: ما به شدت این سلاخی‌ها را محکوم می‌کنیم. مهم نیست که کدام گروه این اقدام را انجام داده باشد. ما از گروه الزنکی خواسته‌ایم در این مورد تحقیق کند و از همه طرف‌های درگیر انتظار داریم به قوانین درگیری‌های مسلحانه پایبند باشند. 

با این وجود، وزارت خارجه آمریکا از انتشار هر گونه بیانیه در محکومیت این حادثه خودداری کرد و مانند همیشه گروه‌های مسلح را به خویشتن‌داری دعوت کرد. نکته‌ تمسخرآمیز این است که سخنگوی وزارت خارجه آمریکا تروریست‌های درنده و خونخوار سوری را که جز توحش چیزی نمی‌دانند، به تبعیت از قوانین فرا می‌خواند بدون اینکه آنها را دستکم به قطع حمایت مالی و تسلیحاتی تهدید کند. 

پایگاه خبری میرور انگلیس نیز درباره این اتفاق فجیع نوشت: شورشیان مورد حمایت انگلیس، یک کودک 11 ساله را که به نظر بیمار است، سر بریدند. این شورشیان موی این کودک را از پشت کشیدند و گلوی او را با بی‌رحمی بریدند. سازمان عفو بین الملل اعلام کرد این گروه میانه‌رو(!) اقدام به ربودن غیرنظامیان و شکنجه آنها می‌کند. 

این پایگاه خبری انگلیس در ادامه اذعان کرد: شورشیان نورالدین الزنکی مورد حمایت مالی و تسلیحاتی آمریکا، انگلیس، فرانسه، ترکیه، قطر و برخی دیگر از کشورهای حاشیه خلیج فارس هستند.

با استناد به منابع خبری آمریکا و انگلیس، دیگر سکوت مقامات غربی و برخی کشورهای عربی در قبال اقدامات دهشتناک تروریست‌ها در سوریه، عجیب به نظر نمی‌رسد. وزارت خارجه رژیم سعودی در حادثه تروریستی پاریس و نیس با سراسیمه‌گی اقدام به انتشار بیانیه‌ای در محکومیت این حادثه می‌کند؛ اما در مقابل فجیع‌ترین اقدامات تروریستی در سوریه سکوت می‌کند و به حمایت‌های بی‌دریغ خود از تروریست‌های به زعم خود میانه‌رو ادامه می‌دهد. آنکارا اولین کشوری بود که تیراندازی شب گذشته مونیخ را محکوم کرد و با انتشار بیانیه‌ای همدردی خود را با مردم آلمان ابراز داشت. با این وجود، جدیدترین اسناد از اعزام هفتگی100 تروریست از خاک این کشور به سوریه خبر می‌دهد. تروریست‌های میانه‌رویی که فجیع‌ترین اقدامات را در سوریه مرتکب می‌شوند و حتی به کودکان خردسال نیز رحم نمی‌کنند. 

در این میان، کشورهای غربی به تمامی اقدامات تروریستی جهان از منظر منافع خود می‌نگرند. منافعی که نه تنها به سکوت در برابر تروریسم منجر می‌شود، بلکه به دلیل منفعت‌طلبی آنها را به حمایت آشکار از تروریست‌ها سوق می‌دهد. افکار عمومی جهان شاهد سیاست‌های دوگانه غرب در مبارزه با تروریسم است. زمانی که گلوله‌ای در غرب شلیک شود، از دبیرکل سازمان ملل تا دور افتاده‌ترین کشورهای جهان آن را محکوم می‌کنند؛ اما در مقابل اقیانوسی از فعالیت‌های تروریستی در سوریه و عراق سیاست سکوت را در پی می‌گیرند. سکوتی شرم‌آوری که سبب ادامه کشتار غیرنظامیان و بی‌گناهان می‌شود. سکوتی که به قول رییس دستگاه دیپلماسی کر کننده است. 

گزارش از ابوالفضل هاشمی



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۶ ۲۰ مرداد ۱۴۰۱
کثیف ترین موجودات
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۷ ۱۷ مرداد ۱۳۹۵
اینا ارتش شیطانن اینا تسخیر شدن آخر زمان نزدیکه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۴ ۰۴ مرداد ۱۳۹۵
فقط باید گفت خدا ای فرج مولای ما آقا امام زمان را برسان ......
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۴ ۰۳ مرداد ۱۳۹۵
شهدا شرمنده‌ایم ................
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۴ ۰۳ مرداد ۱۳۹۵
محکوم کردن اینگونه جنایت توسط سازمان ملل چه معنی داره ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۰ ۰۳ مرداد ۱۳۹۵
حتمن اگر بخواهند بریدن سریک انسانرا محکوم و با آن برخورد کنند میترسند که مواجب و منافع مالی که به دستشان میرسد از طرف آل سعود خونخوار قطع شود . پس شاید این قیمت گرانی است که یک کودک می پردازد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۷ ۰۳ مرداد ۱۳۹۵
خدایا ترا به قرآنت کاری بکن ................
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۶ ۰۳ مرداد ۱۳۹۵
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ
إِذَا الشَّمْسُ كُوِّرَتْ ﴿۱﴾
وَإِذَا النُّجُومُ انْكَدَرَتْ ﴿۲﴾
وَإِذَا الْجِبَالُ سُيِّرَتْ ﴿۳﴾
وَإِذَا الْعِشَارُ عُطِّلَتْ ﴿۴﴾
وَإِذَا الْوُحُوشُ حُشِرَتْ ﴿۵﴾
وَإِذَا الْبِحَارُ سُجِّرَتْ ﴿۶﴾
وَإِذَا النُّفُوسُ زُوِّجَتْ ﴿۷﴾
وَإِذَا الْمَوْءُودَةُ سُئِلَتْ ﴿۸﴾
بِأَيِّ ذَنْبٍ قُتِلَتْ ﴿۹﴾

وقتی این خبر رو خوندم، اشک توی چشمانم جمع شد و وقتی این آیات رو پشت سر هم گذاشتم، اشکم سرازیر شد.

خدایا تقاص این خون ها رو از جانیان بگیر.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۱ ۰۳ مرداد ۱۳۹۵
عجب صبری خدا دارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۱ ۰۳ مرداد ۱۳۹۵
سازمان ملل دست آمریکاست از خودشونه ای کاش حداقل مردم ما میفهمیدند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۶ ۰۳ مرداد ۱۳۹۵
ای کاش می توانستم سزای این حانیان رابگیرم بادست خودم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۲ ۰۳ مرداد ۱۳۹۵
مي دونيد هميشه به اين فكر مي كنم يك آدم تا حد مي تونه جنايت كنه
آيا جايي نيست كه اشباع بشه ؟
والا شير و ببر و پنگ و... هم فقط در حد رفع گرسنگي به اقتضاي ذاتشون حيوني را مي كشن ( اونم نه از جنس خودشون).
اما اينا هم نوع هاي خودشون را بي امان مي كشن و سير نمي شن !!!!
لا اله الاالله.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۰ ۰۳ مرداد ۱۳۹۵
عجب صبری خدا دارد...... اگر من جای او بودم .......................
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۶ ۰۳ مرداد ۱۳۹۵
خاک تو سر سازمان ملل ودارو دستش. خاک عالم...این هم شد دنیا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۰ ۰۳ مرداد ۱۳۹۵
بهشت جای هر کس هر کس نیست قیمتی گران دارد که پرداختش در توان هر کس نیست . خدایا توان پرداخت رو به من نیز عنایت کن آمین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۰ ۰۳ مرداد ۱۳۹۵
یا الله. خدایا نشانه های ظهور اقا را می بینی ...خواهشا سربازان گمنامت را بفرست تا سر این انسان های کثیف و از دنیا برگشته را قطعه قطعه کنند ..امین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۶ ۰۳ مرداد ۱۳۹۵
اگه گیر من بیفتن عین بزغاله سر همشونو می برم لعنت بر این حرامزاده ها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۹ ۰۳ مرداد ۱۳۹۵
اللهم عجل ولیک الفرج....
-
ناشناس
۰۸:۳۶ ۰۳ مرداد ۱۳۹۵
و از همه طرف‌های درگیر انتظار داریم به قوانین درگیری‌های مسلحانه پایبند باشند. ! مرده شور شما با اون قوانین درگیری های مسلحانه تون رو بردن!عوضی ها
-
ناشناس
۰۸:۳۳ ۰۳ مرداد ۱۳۹۵
روزي خواهد رسيد كه حاميان داعش به بدترين وضع به هلاكت خواهند رسيد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۳۲ ۰۳ مرداد ۱۳۹۵
خداوند سزای همه انها را خواهد داد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۳ ۰۳ مرداد ۱۳۹۵
این دنیا هم میگذره زمان حضرت امام حسین (ع) یزیدیان و شمریان بودن در زمان حاضر هم این موجودات خبیث این نیز بگذرد به امید ظهور حضرت مهدی(عج)
United States of America
ناشناس
۰۱:۴۲ ۰۳ مرداد ۱۳۹۵
خدایا ازت میخوام یه فرصتی به ما بدی تا یتونیم نسل این اقوام وحشی و حیوون صفت رو از بین ببریم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۸ ۰۳ مرداد ۱۳۹۵
خدا لعنت کنه به تمامی حکومت ها که فقط دنبال حکومت کردن هستن و از آدم کشی و جنایت عبایی ندارن چون کافرن و به قیامت و روز جزا اعتقادی ندارن,این کثافت ها به امید خدا به سزای کارهای وحشانه خودشون میرسن،یا امام زمان خودت شاهدی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۹ ۰۳ مرداد ۱۳۹۵
جناب خالد مشعل وا قای هنیه حالا بروید با پرچم این مخالفان دور افتخار بزنید ودست قرضاوی را ماچ کنید کمی بصیرت داشته باشید و دوست را از دشمن تشخیص دهید این قطر عربستان برای شما دوست نمی شن اونی که همه جو ره پای آرمان فلسطین مونده ایران سوریه و حزب الله است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۱ ۰۳ مرداد ۱۳۹۵
چرا نمیزارید بریم سوریه برا دفاع چراااااااااااااا آی مسئولین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۴ ۰۳ مرداد ۱۳۹۵
این وحشیارو باید چنان بلایی سرشون اورد که تا اسم سوریه رو بشنون فرار کنن مثل جنگنده های عراقی که تا f14 رو میدیدن در میرفتن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۳ ۰۲ مرداد ۱۳۹۵
انسان چه غریبانه در حال غروب و افوله ،،انسان سرگشته و اسیر دست شیطان ،،؟خدایا به عرش عظمتت سوگند معجزه ای کن و تعجیل کن در ظهور منجی تعجیل کن و به یاری بندگان مظلومت بشتاب ای خدای قادر متعال از دست ما کاری ساخته نیست خودت آتش انتقام و قهرت را بر اینان که اینچنین ظالمانه و بیرحمانه بندگانت را سلاخی میکنند فرو فرست ای منتقم خون مظلومان انتقامی سخت و هولناک از اینان و حامیانشان بگیر ،،آمین به برکت صلوات بر محمد و آل محمد(ص)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۳ ۰۲ مرداد ۱۳۹۵
می خواستم بگم که اینها حیوان صفت هستند ولی با خودم فکر کردم که دادن همین جایگاه حیوانی هم به اینها، یک لطف به آنهاست. در ذهنم چیزی برای توصیف این همه پستی و شقاوت نمیاد!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۵ ۰۲ مرداد ۱۳۹۵
اینا خود شیطانند در وجود انسان!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۷ ۰۲ مرداد ۱۳۹۵
واقعا هرچی فکر میکنم هیچ کلمه یا جمله ای برا توصیف این انسان نماها توی مغزم نمیاد خدا شاهده مغزم اصلا درک نمیکنه و نمیگنجه تو مغزم که اینا لباس میپوشن حرف میزنن عقل دارن یا کلا مث بقیه آدما زندگی کنن خیلی مبهوتم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۶ ۰۲ مرداد ۱۳۹۵
حیوون وحشی شاخ و دم نداره کثافت بی مقدار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۴ ۰۲ مرداد ۱۳۹۵
اقیانوسی ازفعالیت های تروریستی درعراق وسوریه_الهم عجل لولیک الفرج
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۴ ۰۲ مرداد ۱۳۹۵
فقط گلوی یک نوجوان نبود که بریده شد گلوی انسانیت بود که ذبح شد خدایا فقط به تو پناه می بریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۰ ۰۲ مرداد ۱۳۹۵
پدرانشان وقتی به کودک شیرخواره رحم نکردند اینا به کودک 12 ساله رحم کنند؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۹ ۰۲ مرداد ۱۳۹۵
سازمان ملل وهرچه نهادهای بین اللمللی فقط درخدمت غرب هست اینکه کارجدیدشان نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۵ ۰۲ مرداد ۱۳۹۵
اينها بشر نيستن حرامزاده اند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۵ ۰۲ مرداد ۱۳۹۵
بشر میتونه از حیوان پست تر بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۲ ۰۲ مرداد ۱۳۹۵
با سلام خدمت دوستان بنده هم حقیقتن از دیدن این صحنه دردناک بسیاری ناراحت ودلگیرشدم متاسفانه از این صحنه بدتر اینکه خیلی از هموطنان گول خورده ما حتی با دیدن این صحنه شعار نه قضه ونه لبنان سر می دهند درصورتیکه که اگر درایت رهبر معظم انقلاب اسلامی وهمچنین پاسداری وپایداری تمامی سربازان غیور این سرزمین ازمدافعین حرم گرفته تا شهدای جنگ تحمیلی که با قطره قطره خون خودشان گذشتن و جلوی این وحشیان خدا نشناس خونخوار نمی گرفتن همین بلا راهم سر زن و بچه های ما می آوردن پس برای سلامتی آقا امام زمان رهبر معظم انقلاب اسلامی وتمامی سربازان این سرزمین و شیعیان کل جهان اسلام از جمله ملت ایران صلوات
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۲ ۰۲ مرداد ۱۳۹۵
توکل بر خدا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۳ ۰۲ مرداد ۱۳۹۵
یا امام زمان .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۵ ۰۲ مرداد ۱۳۹۵
تو فیلم مستندی دیدم شیری پس شکار حیوانی وقتی فهمید این حیوان باردار است ازشدت غصه دق کرد و در کنار لاشه آن حیوان مرد اینجا جای این دارد که از انسانیت خودمان شرم کنیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۰ ۰۲ مرداد ۱۳۹۵
هل من ناصر ینصرنی این رو وجدان درون هر آدم میگه که بره این پدر سگها رو شقه شقه کنه..الله یعنی خدای بزرگ پس ای خدا بزرگیت رو روی سر اینها همین امشب بکوب بکوب که من بشنوم..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۲ ۰۲ مرداد ۱۳۹۵
یا صاحب الزمان بیا و دنیا را از ظلم و ستم پاک کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۴ ۰۲ مرداد ۱۳۹۵
با دیدن این حرومزاده ها میتوان درک کرد که چقدر پیامبر و حضرت علی و دیگر امامانمان از دست اجداد اینها چه کشیدند ای خداییکه بالاترین قدرتی این قوم نجس را به بلای آسمانی گرفتار کن مثل قوم لوط و ثمود و......
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۶ ۰۲ مرداد ۱۳۹۵
خدا تو کو خودت میگی هوایی مومئن رو داری ما اصل کافر این بچه که به سنی نرسیده که خوب بد تشخیص بده چرا میزاری اینجوری بشه چرا نمیزاری ولیت رو زمین بیاد چرا اگه نمیفرستیش حداقل افردا مومئن و خدا پرسته زیاد کن که جلوی اینا رو بگیره
Iran (Islamic Republic of)
سلام
۲۳:۴۶ ۰۲ مرداد ۱۳۹۵
قرار نیست توی دنیا همه چیز با معجزه حل بشه .پس اختیار خود انسان چی؟ این جنایت ها در اصل توسط کشور های به اصطلاح مسلمان رخ می دهد .اگر این آدم های ادعای مسلمان بودن می کنند مثل عربستان ترکیه و... می خواستند می توانستند جلوی این جنایت ها را بگیرن . اگر دقت کنی می بینی بیشتر نعمت های دنیا تو دست کشور های اسلامی است اگر از این ها درست استفاده می شد این همه انسان کشته نمی شدند
Germany
ناشناس
۲۰:۴۹ ۰۲ مرداد ۱۳۹۵
حیف اسم حیوون که بخایی روی اینابذاری..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۸ ۰۲ مرداد ۱۳۹۵
با سلام بنظرم اینا حرام زاده اند که سر یه ادم معصومو می برند حرام زادها دیوس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۰ ۰۲ مرداد ۱۳۹۵
ای کسانی که خون مردم بی گناه را به اسم احزاب اسلامی می ریزید بدانید که حضرت رسول الله فرموده اند اگر یک حیوان را بدون عذر بکشید در قیامت آن حیوان از شما دادخواهی می کند. حالا چه برسد به ریختن خون یک انسان بی گناه مظلوم که حتی معتقد به اسلام و خدا و پیغمبر نیز هست. پس بدانید که آه مظلومان و لعنت خدا دامن شما فریب خوردگان از شیاطین غربی را خواهد گرفت. بنی ادم اعضای یکدیگرند که در آفرینش ز یک گوهرند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۳ ۰۲ مرداد ۱۳۹۵
اینها اونقدر ترسو هستند که از یه بچه میترسن که اینجوری شهیدش میکنند.سر بریدن یه بچه علاوه بر نشان دادن توحششان نشانه ی بزدلی شون هس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۲ ۰۲ مرداد ۱۳۹۵
حیفه اسم حیوون رو اینا گذاشت اگه هم خواستین بزارین فقط اسم کفتار بزارین چون وحشیترین حیوونه شکارش رو زنده ، زنده میخوره ( لعنت خداوند بر همه ی ضد اسلامها )
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۷ ۰۲ مرداد ۱۳۹۵
این تصاویر باید در قالب بسته های دیجیتال در مجمع عمومی سازمان ملل و شورای امنیت به همگان نشان داد و سپس از ایشان بپرسند که نظرشان را بگویند این توحش ریشه در اتسانهای بی شرفی قرار دارد که چهره عربستانی و آمریکایی و اروپایی از جمله نقاب هایی است که ایشان بر چهره دارند امیدوارم نفرین و لعنت به اندازه بشریت به ایشان وارد شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۶ ۰۲ مرداد ۱۳۹۵
انشالا که صاحب زمونه رو خدا برسونه
انشالا که خدا نسلشونو ریشکن کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۶ ۰۲ مرداد ۱۳۹۵
ای امام,ظهور کن.فقط تویی عادل که میتونه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۳ ۰۲ مرداد ۱۳۹۵
چرا چراکارمسلمانان به اینجاکشیده شده ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۶ ۰۲ مرداد ۱۳۹۵
خدایا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۲ ۰۲ مرداد ۱۳۹۵
تمام مصیبت های دنیا زیر سر آمریکا و انگلیس است. این کودک بی گناه هم قربانی بیگناه دسیسه های آمریکاست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۰ ۰۲ مرداد ۱۳۹۵
سلام
علی جان بیا وتک تک اینها را مانند خوارج بکش که لایق مرگند .
در این دوره دنیا نیازمند تو. است چون هیچ کسی چون شما. نمیتواند جواب این خوارج رابدهد
امام زمان که زنده است خودش همه ی انها را ازتیغ رد میکند وقصاصشان خواهد کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۲ ۰۲ مرداد ۱۳۹۵
من هم وظیفه دارم . نمیشه تنها منتظر ناجی نشست و کاری نکرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۵ ۰۲ مرداد ۱۳۹۵
خدا لعنتتون کنه با این دل بی رحمتون. خدایا خودت جوابشون رو بده. ای خدا ..........
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۲ ۰۲ مرداد ۱۳۹۵
جهنم گوارای وجودتون وهابی های لعنتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۹ ۰۲ مرداد ۱۳۹۵
خدایا...چه صبری داری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۳ ۰۲ مرداد ۱۳۹۵
خدایا کمک کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۷ ۰۲ مرداد ۱۳۹۵
آخه نامردترینهای نامردان عالم وحشت شما از یه بچه چی بود یه حیوان وحشی درنده خوی از شما پست فطرتهای بچه ابلیس رحم ومروتش بیشتر است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۴ ۰۲ مرداد ۱۳۹۵
من به خدا واگذارتون میکنم...خدایا ... یه کاری کن‌..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۴ ۰۲ مرداد ۱۳۹۵
کدوم سازمان ملل اینا خودشون داعش رو ایجاد کردن تا بحال دیدی علیه اسراییل یه قطعنامه بده
United States of America
ناشناس
۱۹:۳۵ ۰۲ مرداد ۱۳۹۵
حیون های پست فطرت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۴ ۰۲ مرداد ۱۳۹۵
باید ما شیعه ها کاری کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۱ ۰۲ مرداد ۱۳۹۵
لطفا برای جنگ ثبت نام کنید. بعضی دوستان رفتن برای ثبت نام می گن فعلا نیرو نمی گیرم از استان شما یا شهر شما یا از این حرفها . لطفا حداقل راه برای ثبت نام برای جنگ داوطلبانه با این جنایتکارها را باز بذارید . خدایا جرات و شهامت جنگ و شهادت را به ما عطا کن . الهی آمین
خدا شرمنده ام که فقط تا الان حرف زدم و کاری نکردم برای دفاع از مظلومان . خدایا کمک کن ترس و سراب دنیا من را دعوت نکنه به اینکه هیچ کاری برای مبارزه با تروریست ها انجام ندم . خدا شهامت جنگیدن در راه رضای خودت به ما عطا کن. الهی آمین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۲ ۰۳ مرداد ۱۳۹۵
جوانان ایرانی باید از رفتن به ترکیه و خوش گذرونی در جزایر کذایی این کشور خودداری کنند
دولت باید جلو ورود اجناس و لباس ترکیه ای رو به داخل ببندد
کلاً باید با حامیان تروریسم قطع رابطه کنیم و آب در آسیاب دشمن نریزیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۴ ۰۲ مرداد ۱۳۹۵
من به خدا واگذارتون میکنم...خدایا ... یه کاری کن‌..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۱ ۰۲ مرداد ۱۳۹۵
برادران سایت صفحه های خبری مربوط به حوادث هولناکی مثل این را بیشتر منتشر کنید و کمک کنید راهی پیدا کنیم هر چیزی که از دست مون بر بیاد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۵ ۰۲ مرداد ۱۳۹۵
خدا خودش کاری نمیکنه تا وقتی بندش دست رو دست بزاره.....سرنوشت هر ملتی به دست خودشه... نمیشه تو کنجی نشست و دست به دعا برداشت
آخرین اخبار