45 میلیون تومان برای یک شب قرارداد

مسئولان باشگاه صبا بابت صدور رضایت نامه میلاد فراهانی ،مبلغ 45 میلیون تومان از دروازه بان فصل گذشته خود دریافت کردند.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ میلاد فراهانی دروازه بان فصل گذشته نفت تهران امروز قرارداد خود را با نفتی ها در هیئت فوتبال پایتخت ثبت کرد.
 
با این حال برای پیوستن این بازیکن به جمع زردپوشان پایتخت اتفاقات زیادی رخ داد.
 فراهانی شب قبل از توافق علی دایی با نفت، قراردادش با صبا را به مدت یک فصل تمدید کرد و قرار بود در لیگ شانزهم هم وظیفه حراست از چارچوب دروازه قمی ها را به عهده داشته باشد اما پس از قطعی شدن سرمربی گری دایی در نفت، این مربی که علاقه زیادی به دروازه بان کرجی فوتبال کشورمان دارد از مسئولان باشگاه نفت درخواست کرد که جذب فراهانی را در اولویت برنامه های خود قرار دهند.
 
مسئولان باشگاه صبا در ابتدا با صدور رضایت نامه فراهانی مخالفت کردند اما در ادامه شرط جذب جایگزینی مطمئن برای این دروازه بان را پیش روی نفتی ها قرار دادند. با این حال میلاد فراهانی که از ابتدای حضور علی دایی در نفت در تمرین زردپوشان پایتخت شرکت می کرد هیچ تمایلی برای بازگشت به صبا نداشت و انتقال خود به جمع شاگردان شهریار فوتبال ایران را تمام شده می دانست.  
 
پس از کش و قوس های فراوان صبا با درخواست صمد مرفاوی، موفق به جذب محمدباقر صادقی دروازه بان فصل گذشته ذوب آهن اصفهان شد و رضایت نامه میلاد فراهانی را صادر کرد. با این وجود شنیده می شود مسئولان باشگاه صبا مبلغ 45 میلیون تومان را هم برای صدور این رضایت نامه از دروازه بان فصل گذشته خود دریافت کرده اند. 


انتهای پیام/

برچسب ها: نفت ، لیگ برتر ، صبا ، دایی ، مرفاوی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار