ارومیه؛

کشف 1800 لیتر سوخت قاچاق در خوی

1800 ليتر سوخت قاچاق درشهرستان خوي کشف وضبط شد.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، اسفندیار احمدی از کشف1 هزار800 لیترمواد سوختي قاچاق در شهرستان خوي خبر دادو گفت: مأموران انتظامی خوی درحين گشت زني درمحور ايواوغلي به یک دستگاه خودرو سواری سایپا مشکوک شده و اقدام به توقیف این خودرو کردند.

سرهنگ احمدي درادامه بابيان اينکه، مأموران انتظامی این شهرستان در بازرسی از این خودرو مقدار 1 هزار و 800 لیتر سوخت قاچاق از نوع نفت سفید را کشف و ضبط کردند.

فرماند ه انتظامي خوي افزود: در این رابطه یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شد.

اسفنديار احمدي درادامه بابيان اينکه ، قاچاقچیان سوخت معمولاً قاچاق سوخت را از طریق دپوی مواد سوختنی در حاشیه شهر یا روستاهای نزدیک به شهر یا از طریق انتقال از طریق عبور از مسیرهای فرعی و از طریق خودروهای سایپا انجام می‌دهند.

وي باا شاره به اينکه ،قاچاق سوخت باعث خروج منابع طبيعي از کشور مي شود اظهارداشت:علاوه برآن دربسياري از مواقع قاچاقچيان جان خودرا دراين مسير از دست مي دهند.

وي درپايان بخش سخنان خود ، از مردم درخواست کرددرصورت مشاهده هرگونه فعالیت مشکوک دراين رابطه از طریق تماس تلفنی 110 به مأموران انتظامی این شهرستان اطلاع دهند.

انتهای پیام/س

برچسب ها: سوخت ، قاچاق ، خوی ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.