ارومیه؛

امضاء تفاهم نامه همکاریهای مشترک بین دانشگاه علوم پزشکی و دانشگاه آزاد اسلامی

تفاهم نامه همکاریهای مشترک در زمینه ارتقاء سلامت و تحکیم بنیاد خانواده بین دانشگاه علوم پزشکی و شورای زنان فرهیخته دانشگاه آزاد اسلامی استان امضاء گردید.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، دوازدهمین جلسه شورای زنان فرهیخته استان با حضور فروغ احراری رئیس شورای زنان فرهیخته دانشگاه آزاد اسلامی کشور، شهلا تاجفر مدیرکل امور خانواده و بانوان استانداری، نازآفرین قاسم زاده مشاور ریاست دانشگاه علوم پزشکی ارومیه در امور بانوان، وحدت رئیس شورای زنان فرهیخته استان و اعضاء کارگروههای مختلف در محل سالن شورای دانشگاه آزاد اسلامی ارومیه تشکیل یافت.

فروغ احراری رئیس شورای زنان فرهیخته دانشگاه آزاد اسلامی کشور در این جلسه گفت: ما باید بدانیم امروز بر اساس توانمندیهای خودمان چه رسالتی داریم. ایا من صبر، لیاقت، توانائی، روحیه گذشت و محبت و نرم خویی را دارم تا بتوانم رحیم بودن خداوند را نسبت به خودم لمس نمایم . دنیا بازیچه است و ما بازیگر این دنیا، آنچه می ماند انسانیت و عقلانیت من است .

وی در ادامه اهداف این شورا را شناخت وضعیت و قابلیتهای زنان عضو هیات علمی، کارمندان و دانشجویان مراکز دانشگاهی، زمینه سازی جهت انجام تحقیقات و پژوهش های بنیادی، راهبردی و کاربردی، نظارت بر حسن اجرای سیاستها و برنامه های کلان شورای راهبردی زنان فرهیخته دانشگاه در استان و توجه به رسالت جسمانی و روانشناختی زنان ذکر کرد.

سپس اعضاء کارگروههای مختلف شورا گزارشهایی از اقدامات انجام داده ارائه نموده و به مواردی از جمله تشکیل کلاسهای آموزشی، برگزاری کارگاهها و همایشهای آموزشی، تلاش برای استفاده از توانمندیها و پتانسیلهای بانوان، تعامل با سایر سازمانها، توسعه همکاریهای علمی- آموزشی- پژوهشی در حوزه سلامت و.... اشاره نمودند.

در ادامه قاسم زاده مشاور رئیس دانشگاه در امور بانوان، تحکیم بنیان خانواده و تامین سلامت جسم و روح زنان را از اهداف اصلی دفتر امور بانوان دانشگاه ذکر کرد و گفت: تامین سلامت زنان باعث تضمین سلامت خانواده و جامعه خواهد بود و این رسالت بر عهده تمامی سازمانها و ارگانها می باشد و نقش مردان در این مقوله بسیار مهم و تاثیر گذار می باشد.

وی توسعه همکاری علمی و مشارکت در برنامه های آموزشی- پژوهشی در زمینه سلامت، شناسایی و اولویت بندی نیازهای آموزشی و پژوهشی، استفاده بهینه از امکانات، استفاده از توان و ظرفیتها، همکاری در برگزاری همایشها و سمینارها و همکاری در خصوص تالیف و انتشار کتب و نشریات علمی و پژوهشی را از اهداف امضاء تفاهم نامه بین دو دانشگاه ذکر کرد.

در ادامه تفاهم نامه همکاریهای مشترک در زمینه ارتقاء سلامت و تحکیم بنیاد خانواده بین دانشگاه علوم پزشکی و شورای زنان فرهیخته دانشگاه آزاد اسلامی استان با حضور دکتر قاسم زاده و دکتر وحدت به امضاء رسید.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.