امروز آخرین مهلت ثبت نام آزمون استخدامی 12 دستگاه اجرایی/ثبت نام بیش از 43 هزار داوطلب

مشاور عالی سازمان سنجش گفت: مهلت ثبت نام در آزمون استخدامی 12 دستگاه‌ اجرایی کشور که از روز دوشنبه 28 تیر آغاز شده ساعت 24 امروز پایان می یابد.

حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: آزمون استخدامی برای 12 دستگاه‌ اجرایی کشور که از روز دوشنبه 28 تیر آغاز شده امروز پایان می پذیرد. 

وی تصریح کرد: تا ساعت 8 صبح امروز یکشنبه 3 مرداد تعداد 43 هزار و 725 داوطلب برای شرکت در سومین آزمون استخدامی 12 دستگاه اجرایی ثبت نام کرده‌اند. 

توکلی افزود: به کلیه متقاضیان توصیه می شود حداکثر تا پایان امروز 3 مرداد با مراجعه به سایت سازمان سنجش ضمن مطالعه دقیق دفترچه و اطلاعیه منتشره این سازمان نسبت به ثبت نام اقدام کنند. 

مشاور عالی سازمان سنجش تاکید کرد: همچنین تا ساعت 8 صبح امروز 3 مرداد 20 هزار و 742داوطلب برای شرکت در آزمون استخدامی تامین نیروی انسانی برای 68 دانشگاه علوم پزشکی ثبت نام کرده‌اند.

توکلی اظهار داشت: به کلیه داوطلبان توصیه می شود حداکثر تا پایان روز چهارشنبه 6 مرداد 95 با مراجعه به سایت سازمان ومطالعه دقیق دفترچه راهنمای نسبت به ثبت نام اقدام کنند.
 
وی یادآور شد: بر اساس برنامه زمانی از پیش تعیین شده سومین آزمون استخدامی مشترک دستگاه های اجرای سال 95 برای 12 دستگاه و 68 دانشگاه از مجموع دانشگاه‌های علوم پزشکی جمعه 19 شهریور 95 برگزار می شود. 


انتهای پیام / 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار