برگزاری کنفرانس بین المللی پژوهش در مهندسی، علوم و تکنولوژی

چهارمین دوره کنفرانس بین المللی پژوهش در مهندسی، علوم و تکنولوژی در یونان برگزار می گردد.

به گزارش خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛دوره چهارم کنفرانس بین المللی پژوهش در مهندسی، علوم و تکنولوژی با هدف آشنایی و
ارتباط میان اساتید، پژوهشگران، صاحب نظران، متخصصان و علاقمندان به منظور تبادل جدیدترین
دستاوردهای علمی و تجارب کاربردی در زمینه مهندسی، علوم و تکنولوژی با هدف بررسی چالش های علمی و اجرایی در فرایند کاربرد آنها از تمام مناطق جغرافیایی، در سطوح محلی، ملی، منطقه ای و بین المللی با مشارکت دو دانشگاهUniversity Istanbul sabahattin zaim و Kaunas University of Technology ، انجمن علمی بازرگانی ایران، انجمن اقتصاد انرژی ایران و مجموعه بین المللی کارین در تاریخ 16 شهریور 1395 مطابق 6 سپتامبر 2016 در آتن یونان برگزار می گردد.

این کنفرانس با هدف هم افزایی دانش و انتشار یافته های نو و بدیع در زمینه های تخصصی و میان رشته ای، در دوره چهارم خود به فراهم سازی زمینه رشد و ارتقاء سطح تبادل علمی در کشور تاریخی یونان، مهد علم، ازسوی بسیاری از دانشگاه ها، سازمان ها و مجامع علمی حمایت معنوی شده است.

شایان ذکر است باتوجه به اینکه دانایی یکی از محورها و شاخصهای اصلی پیشرفت و تعالی هر جامعه به شمار می‌رود، سنجش سطح دانایی به میزان تولید و مصرف اطلاعات و گسترش دانایی به دسترسی سریع و آسان به منابع علمی موثق وابسته است. بنابراین، منبع اصلی تولید اطلاعات و دانش جدید در واقع حاصل فعالیتهای پژوهشی است که انجام می گیرد.

در این راستا کمیته علمی و اجرایی کنفرانس، از تمامی اساتید، پژوهشگران و مسئولان اجرایی دعوت می‌نمایند مقالات خود را که حاوی جدیدترین دستاوردهای علمی و پژوهشی در محورهای اصلی کنفرانس و یا زمینه های مرتبط است به صورت فردی و یا با مشارکت گروهی به دبیرخانه کنفرانس ارسال کنند. علاوه بر این، علاقمندان به این حوزه می توانند بدون ارائه مقاله، به عنوان شرکت کننده آزاد از این رویداد علمی استفاده کنند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره دبیرخانه 88552083-021 تماس بگیرید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار