ترقی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

افراد برای رسیدن به عرصه انتخابات باید از مسیر قانونی و حزبی عبور کنند

عضو موتلفه اسلامی گفت: افراد برای رسیدن به عرصه انتخابات باید از مسیر قانونی و حزبی عبور کنند.

کم
حمیدرضا ترقی  عضو موتلفه اسلامی  در گفت و گو با خبرنگار احزاب و تشکل های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛در رابطه با فصلی بودن احزاب و ظاهر شدن افراد جدید در آستانه انتخابات گفت: قانون انتخابات برای جلوگیری از ورود افراد ناشناخته‌ای که در آستانه انتخابات پیدا می شوند و در طول سال در تشکیلات حزبی حضور نداشتند، باید اصلاح شود.

وی در ادامه افزود: ما باید مسیر ورود افراد در انتخابات ریاست جمهوری را قانونمند و نظامند کنیم که افراد برای رسیدن به عرصه انتخابات از مسیر قانونی و حزبی عبور کنند تا به عنوان رجل سیاسی و دینی در جامعه  معرفی و وارد عرصه سیاست شوند.

ترقی تصریح کرد: هر دوره با جمعیت کثیری روبرو می شویم که حتی صلاحیت اولیه برای مطرح شدن و وارد شدن در عرصه را ندارند و فقط وقت ارگان های ناظر را تلف می کنند. 

وی با اشاره به اینکه در مرحله اول باید قانون انتخابات اصلاح شود تا نامزدهای انتخاباتی را محدود کنند، گفت: احزاب نباید فقط در عرصه ی انتخابات فعال باشند اما احزاب در ایران فقط در مقطع انتخابات کار می کنند و در طول سال در کنار مردم نیستند تا مطالبات آنها را درخواست کنند.

ترقی در پایان خاطر نشان کرد: احزابی که در کشور به طور مداوم فعالیت کنند و با رسانه ها و مردم ارتباط داشته باشند، تعدادشان محدود است و اگر احزاب به طور مداوم در فضای سیاسی کشور حضور داشته باشند و خواسته های مردم را مطالبه کنند کمک زیادی به جامعه می‌کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار