عضو شورای شهر تهران مطرح کرد:

حقوق های نجومی و لگد به باورهای مردم

عضو شورای شهر تهران دریاقت حقوق های نجومی از سوی برخی مدیران را لگد به باورهای مردم توصیف کرد.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، معصومه آباد عضو شورای شهر تهران در اینستاگرام خود به ضرری که حقوق های نجومی مدیران به باور مردم رسانده اشاره کرد و نوشت:« حقوق های نجومی و لگد به باورهای مردم

تقریبا اواسط اردیبهشت ماه سال جاری بود که فیش های حقوقی و دریافت های نجومی برخی از مدیران دستگاه های دولتی رسانه ای شد ودر پی آن برخی مدیران بانکی و بیمه ای از سمت خود استعفا و یا برکنار شدند.

موضوع فیش های حقوقی نجومی این روزها شاید داغ ترین موضوع رایج کشور باشد که مسئولان، مردم و رسانه های مجازی و مکتوب را به طور قابل توجهی درگیر خود کرده است.

حقوق های نجومی و لگد به باورهای مردم

رسانه ای شدن فاصله طبقاتی وحشتناک برخی مدیران دولتی با مردم بازتاب خوبی برای نظام نداشت، نظامی که آمد تا زندگی های اشرافی را از بین ببرد و ساده زیستی را میان مسئولین ترویج کند تا با درک مشکلات معیشتی مردم به صاحبان اصلی انقلاب یعنی همان مردم خدمت شایسته ای صورت بگیرد.

اگر چه به راه افتادن جنجال های سیاسی و رسانه ای در خصوص فیش های حقوقی برخی مدیران لکه ی ناجوری را بر روی لباس زیبای نظام نمایان کرد - که باید آن را به دور از بد اخلاقی های جناحی و تسویه حساب های شخصی پاک کرد - اما در عین حال توجه ها را به سمت اقشار زحمتکشی معطوف ساخت که با کمترین دستمزدها به زندگی دشوار اما آبرومندانه ی خود ادامه می دهند و همواره در کنار انقلاب وفادار مانده و پشتیبان اصلی نظام اسلامی قرار دارند.

آیا تجویز کنندگان حقوق های نجومی متوجه این واقعیت نگران کننده شده اند که پس از فاش شدن مساله فیش های حقوقی برخی مدیران، فاصله میان مردم و حکومت چقدر افزایش یافته است ؟ و از این پس با کدام اعتباری می خواهند به مردم تضمین بدهند که موضوع حقوق های نجومی دیگر تکرار نخواهد شد؟ آیا به عنوان «اسلامی» که در کنار «جمهوری» به نظام داده شده توجه کرده اند که بار مسئولیت خدمت در چنین دستگاهی چقدر سنگین است؟ 
مسئولان اجرایی باید به این نکته توجه کنند که تحت هیچ شرایطی نباید خود را ولی نعمت مردم تصور کنند، و با این توهم معیارهای اسلامی را نادیده بگیرند و یا آن را زیر پا بگذارند چراکه با این کار در عقیده مردم هنجارشکنی خواهند کرد و ضربه های جبران ناپذیری را به نظام اسلامی که با خون صدها هزار شهید و جانباز آبیاری شده است، می زنند.

ما در جایگاه خدمتگزاران، مجریان و مسئولان باید نسبت به حاکمان دیگر کشورها خیلی بیشتر مراقب باشیم چرا که در ایران به حکومت عنوان «اسلامی» داده شده است و اسلام مجموعه ای فرهنگی اعتقادی است که باورها و رفتارهای افراد را شکل می دهد. پس بیائیم به باورهای مردم احترام بگذاریم و به خود اجازه ندهیم رفتارهایمان با باورهای مردم بازی کند.»

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار