جنتی در جمع خبرنگاران:

اتفاقات خارج از محوطه کنسرت‌ها بر عهده نیروی انتظامی است/ فعلا برای روز خبرنگار برنامه‌ای نداریم

وزیر ارشاد گفت: رعایت نظم و اصول کنسرت‌ها باید توسط حراست وزارت ارشاد انجام گیرد.

اتفاقات خارج از محوطه کنسرت‌ها بر عهده نیروی انتظامی است/ فعلا برای روز خبرنگار برنامه‌ای نداریمبه گزارش خبرنگار گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور در جمع خبرنگاران در خصوص مصوبه جدید برگزاری کنسرت‌ها گفت: رعایت نظم و اصول کنسرت‌ها باید توسط حراست وزارت ارشاد انجام گیرد. خارج از محوطه کنسرت ممکن است اتفاقاتی بیفتد که بر عهده نیروی انتظامی است؛ مثل مسائل ترافیکی و مسائل خاصی که ممکن است اتفاق بیفتد.
 
وی در  خصوص برنامه‌های وزارت فرهنگ برای روز خبرنگار و بازدید از خبرگزاری‌ها اظهار داشت: نمی‌توان تمام خبرگزاری‌ها را در یک روز رفت و بازدید کرد؛ چون باید ساعتی را برای صحبت و تعامل اختصاص دهیم اما این وظیفه ماست که این کار را انجام دهیم و برای آن برنامه ریزی کردیم اما خبر خاصی برای روز خبرنگار هنوز ندارم.
 
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی،‌ در خصوص شکایت برخی از دستگاه‌های دولتی از رسانه‌ها گفت: ما از رسانه‌ها شکایت نکرده‌ایم و خواسته رئیس جمهور نیز این بوده که دستگاه‌های دولتی از اصحاب رسانه و رسانه‌های فعال در کشور شکایتی نکنند.
 
علی جنتی در خصوص  تعامل وزارت ارشاد با کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: معاونت‌های وزارت ارشاد برای طرح‌های خود و دریافت اظهار نظر این کمیسیون به طور مرتب به آن‌جا می‌روند و خوشبختانه ارتباط صمیمانه و خوبی بین وزارت ارشاد و کمیسیون فرهنگی مجلس برقرار است.
 
وی در خصوص برگزاری جشنواره رضوی اظهار داشت: یکی از شاخص‌‌ترین و مؤثرترین جشنواره‌هایی که در کشور برگزار می‌شود، جشنواره رضوی است. این جشنواره در طول سال و در تمام استان‌ها در رشته‌های تئاتر، کتاب و سینما برگزار می‌شود و مجموعه آن‌ها در شب میلاد امام رضا (ع) در مشهد مقدس اجرا می‌شود. در این جشنواره کسانی که به نیت امام رضا (ع) مسجد ساخته‌اند یا کتابی در خصوص شخصیت این امام نوشتند، به عنوان خادمان رضوی تقدیر می‌شوند.
 
جنتی در پایان در خصوص مجوز نشر کتاب توسط انتشاراتی‌ها گفت: مجوز چاپ و نشر کتاب اختیاری است که بر عهده وزارت ارشاد است و خواهد بود.
 
 
انتهای پیام /  
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار