تامین منابع پروژه 540 تختخوابی انستیتو کانسر بیمارستان امام خمینی

رییس مرکز تحقیقات سرطان بیمارستان امام خمینی از حمایت بنیاد نیکوکاری سرطان در پیشرفت پروژه مجتمع 540 تختخوابی این بیمارستان خبر داد.

محققی رییس مرکز تحقیقات سرطان بیمارستان امام خمینی در گفت و گو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان با بیان اینکه بنیاد نیکوکاری سرطان یک مجموعه مردم نهاد و متشکل از خیرین سرشناس کشور، اساتید، اعضای هیئت علمی و فعالان حوزه تشخیص و درمان این بیماری با هدف ایجاد یک مجموعه ملی برای کنترل سرطان آغاز به کار کرد، گفت: یکی از فعالیت‌های مورد توجه این بنیاد حمایت از تکمیل مجتمع 540 تخت‌خوابی سید‌الشهدا انستیتو‌ سرطان بیمارستان امام خمینی است.

وی با بیان اینکه این مجتمع جایگزین بافت فرسوده فعلی انستیتو‌کانسر می‌شود، ادامه داد:  این پروژه مصوب وزارت مسکن و شهر‌سازی بوده و چندین سال است که آغاز شده اما متأسفانه پیشرفتی محدود و زیر 10 درصدی داشته است.

محققی با بیان اینکه در نشست مجمع نیکوکاری خیرین سرطان در بیمارستان امام خمینی تعهد‌هایی جهت پیشرفت فیزیکی این پروژه به بالای 30 درصد داده  شده، افزود: با انجام  پیشرفت 30 درصدی این مجتمع در لیست پروژه‌های مورد حمایت دولت قرار می‌گیرد و پس از آن با اهتمام دولت این پروژه عام‌المنفعه که بسیار مورد نیاز کشور بوده به سرانجام می‌رسد.

رییس مرکز تحقیقات سرطان بیمارستان امام خمینی با اشاره به اینکه مجموعه‌های خیریه متعددی مانند مؤسسه محک در زمینه سرطان فعال هستند، گفت: اغلب این موسسه‌‌ها تنها بخشی از بیماری‌های سرطان را پوشش می‌دهند اما بنیاد نیکوکاری سرطان خدمات بسیار فراگیر و در بر گیرنده تمام ابعاد کنترل سرطان اعم از پیشگیری از بروز این بیماری، غربالگری و شناسایی، تشخیص عوامل ایجادی‌ و تهدید کننده و درمان این بیماری را انجام می‌دهد.

انتهای پیام / 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار