پوکمان، رکورد بازدید اپ فیسبوک و اینستاگرام را شکست!

بازی پرطرفدار پوکمان که طرفداران زیادی در سراسر دنیا پیدا کرده است این هفته رکورد تعداد بازدیدکننده اپ فیسبوک و اینستاگرام را شکست.

پوکمون، رکورد بازدید اپ فیسبوک و اینستاگرام را شکست!/ نادر نینوایی

به گزارش خبرنگار دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به طور متوسط هر بازی‌کننده پوکمان روزی 75 دقیقه از زمان خود را به این بازی موبایلی اختصای می‌دهد، این در حالی است که میزان استفده از اپلیکیشن فیسبوک به عنوان پرطرفدارترین اپلیکیشن موبایلی فقط 35 دقیقه است.

بر اساس این گزارش بازی پوکمان آنقدر طرفدار پیدا کرده است که به سرعت توانسته جایگاه اول فیسبوک را در بین اپ‌های موبایلی گرفته و به خود اختصاص دهد. آمار بازدید روزانه پوکمان علاوه بر فیسبوک رکورد میزان بازدید اپ شبکه‌های اجتماعی اینستاگرام و واتس‌اپ را هم شکسته است.

در حال حاضر واتس‌اپ و فیسبوک مسنجر ماهانه یک میلیون کاربر فعال دارند که این میزان به مراتب از بازی پوکمان کمتر است. اگر به یک هفته اول فعالیت اپ‌های مختلف موبایلی نگاهی سطحی بیندازید به سرعت متوجه می‌شوید که پوکمان سریعترین  گسترش را در بین تمام اپ‌ها و بازی‌های موبایلی در طول تاریخ پیدایش گوشی‌های هوشمند داشته است.

یک تحلیل جامع حتی به ما نشان می‌دهد که حدود 3 میلیون نفر فقط در همین یک هفته اخیر از اپ‌استور "پوک کوینت" (پول رایج در بازی پوکمون) را خریداری‌ کرده‌اند. یک بسته 100تایی پوک کوینت 99 سنت قیمت دارد و در فروشگاه‌ اپل به این قیمت فرخته می‌شود، البته پوکمان بسته‌های گران‌ قیمت‌تری را هم عرضه کرده که در بازار‌های آنلاین اپ‌های موبایلی در سرتاسر جهان خرید و فروش می‌شوند.

پیش از این بازی کندی کرش با توجه به رشد خیره کننده‌اش در آغاز کار پرطرفدارترین بازی موبایلی در آمریکا محسوب می‌شد اما این روزها رکورد این بازی را هم شکسته است و با توجه به پک‌های گران قیمت کوینت‌های آن سود سرشاری را به جیب سازندگان این بازی موبایلی سرازیر کرده است.


منبع: indianexpress.com

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار