اصفهان؛

نکوداشت آیت‌الله مظاهری در اصفهان برگزار می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان از برگزاری کنگره نکوداشت آیت‌الله مظاهری مرجع عالیقدر جهان تشیع در هفته وحدت و روز اخلاق و مهرورزی در اصفهان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت‌الاسلام والمسلمین حبیب‌رضا ارزانی با اشاره به کنگره نکوداشت آیت‌الله مظاهری اظهار داشت: ‌آیت‌الله العظمی مظاهری یکی از برجسته‌ترین علمای اخلاقی شیعه است که محور فعالیت‌های علمی و پژوهشی در حوزه اخلاق می‌باشند.

وی بیان کرد: به‌منظور شخصیت‌شناسی این مرجع عالی‌قدر و همچنین پژوهش در آثار عالمانه و پربهای ایشان بالاخص در حوزه اخلاق، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، انجمن آثار و مفاخر فرهنگی کشور و دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با همکاری نهادها و مراکز علمی حوزوی و دانشگاهی و پژوهشگران و عالمان این حوزه در نظر دارند کنگره نکوداشت آیت الله العظمی مظاهری را دراصفهان برگزار کنند.

رئیس ستاد کنگره نکوداشت آیت‌الله العظمی مظاهری خاطرنشان کرد: بررسی شخصیت، اندیشه و همچنین رونمایی از آثار ایشان 25آذرماه سال جاری همزمان با ایام هفته وحدت و مصادف با روز اخلاق و مهرورزی با هدف پرداختن به جایگاه علمی و اخلاقی این مرجع تقلید و آشنایی هرچه بیشتر نسل جوان با آثار و پژوهش‌های عالمانه ایشان در حوزه اخلاق، انس با قرآن و توجه به مردم، تربیت و پرورش شاگردان فاضل و برجسته دانشمند برگزار خواهد شد. 



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار