یزد؛

تحصیل دانش‌آموزان متأهل در مدارس روزانه به صورت مشروط

دانش آموزان متاهل برای ادامه تحصیل درمدارس روزانه باید ضوابظ قانونی را رعایت کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ محمود زارع با اشاره به آئین نامه اجرائی ثبت نام دانش آموزان گفت: از دانش آموزان متاهل به شرط رعایت ضوابط قانونی در آموزشگاه روزانه ثبت نام به عمل می آید و هیچ منع قانونی دراین زمینه وجود ندارد.

زارع افزود: دانش آموز متاهل نیز موظف است ضوابط مندرج درآیین نامه را کاملا رعایت نموده و تشخیص این امر به عهده مدیر آموزشگاه است.

وی خاطرنشان کرد: مدیران مدارس مشاهده گر واقعی رفتار دانش آموزان هستند و درصورت مشاهده هرگونه مغایرت رفتاری دانش آموز با بهره گیری از شورای دبیران و سایر تشکل های قانونی موجود درمدرسه مغایرت رفتاری دانش آموزان را بررسی، اعلام نظر و اقدام خواهند کرد.

معاون آموزش متوسطه تاکیدکرد دانش آموز و اولیای وی درزمان ثبت نام ملزم به سپردن تعهد درخصوص رعایت موارد ذکر شده در آیین نامه می باشند.

این مسئول گفت: خوشبختانه هم اکنون جمعیت قابل توجهی از دانش آموزان متاهل استان با رعایت آیین نامه درمدارس روزانه به تحصیل مشغولند.

زارع یادآورشد؛ دانش آموزانی که برخلاف آیین نامه در رفتار، ظاهر آنان تغییراتی مشاهده شود می بایست از سایر فرصت ها ازجمله تحصیل غیرحضوری درهمان مدرسه، مدارس آموزش از راه دور، بزرگسالان و... برای ادامه تحصیل استفاده نمایند.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار