مسئول كميته پزشكى پارالمپيك هلند:

امكانات ايران مرا تحت تأثير قرار داد

مارتين موير گفت:برايم بازديد از كمپ هاى پارالمپيك جالب بود و تحت تأثير امكانات ورزشكاران ايرانى قرار گرفتم.

مسئول كميته پزشكى پارالمپيك در گفتگو با  خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  افزود: از كمپ هاى پارالمپيك بازديد كردم و با هدف تبادل اطلاعات و تجربيات به ايران سفر كردم.

وى در ادامه عنوان كرد: در حال حاضر دپارتمان هاى مختلف پارالمپيك را مشاهده كردم و از إمكانات و رقابت هاى پارالمپيك ايران بازديد كردم . كشور ايران تجربه خوبى در پارالمپيك دارد و براى استفاده از تجربيات به ايران آمدم.


مسئول كميته پزشكى درباره اينكه وضعيت رشته هاى پارالمپيكى ايران را چطور ديده، گفته: خيلى برايم جالب بود و تحت تأثير امكانات و ورزشكاران ايرانى قرار گرفتم و از تعداد افراد شركت كننده در پارالمپيك ريو مطلع شدم.

وى درباره اينكه از همه رشته هاى پارالمپيكى بازديد مى كند، بيان كرد: بازديدهاى مختلفى داشتم و نمى دانم وقت براى سر زدن از مابقى رشته هاى ورزشى را داريم يا بايد به كشورمان برگرديم.

مسئول كميته پزشكى پارالمپيك هلند در پايان خاطر نشان كرد: كمپ هاى تمرينى را بازديد كرديم و با مسئولان ايرانى هم مذاكره كرديم و به تبادل نظرات پرداختيم . همچنين پزشك كاروان پارالمپيكى هلند در ريو هستم و علاوه بر آن از موسسه رويان و فعاليتهاى اين موسسه بازديد مى كنيم.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار