زن 61 ساله استرالیایی در مسابقات المپیک شرکت می‌کند+عکس

یک زن 61 ساله استرالیایی برای اولین بار در مسابقات المپیک تابستانی 2016 در ریودوژانیرو برزیل شرکت می کند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه العالم، "هیرن" زمانی برای اولین بار فرصت حضور در المپیک را پیدا کرد که "کِلی لین " همکارش اوایل هفته جاری به علت جراحتی که برای اسبش پیش آمده بود، از رقابت های درساژ انصراف داد.

هیرن در صفحه فیس بوکش نوشت " من و اسبم "لوید" به ریو دوژانیرو می رویم، از همه به خاطر حمایت هایشان تشکر می کنم".

" هارولد بروک" ورزشکار رشته اسکی روی آب با بادبان که دراولین حضورش در المپیک در کشورش رکود به دست آورد، زمانی که برای اولین بار در المپیک شرکت کرد، 61 ساله بود و حضورش سال 1960 در المپیاد رم بود.

میانگین عمر تیم ملی المپیک استرالیا 26 سال است وبا این وجود، هیرن در تیم رام کردن اسب (درساژ) مسن ترین نیست، زیرا "ماری هانا" همکار وی که برای پنجمین بار در بازی های المپیک شرکت می کند، 61 ساله است. کم سن و سال ترین فردی که در بازی های ریودوژانیرو شرکت کرده است، "اِلی کاربنتر" است که 16 سال دارد.

تیم اعزامی ورزشکاران استرالیایی برای شرکت در رقابت های المپیک ریودوژانیرو 410 نفر هستند که 207 نفر آنان مرد هستند. استرالیا در 26 رشته ورزشی در ریودوژانیرو شرکت می کند و تصمیم دارد که یکی از پنج رتبه اول را در فهرست مدال ها در سطح جهان به دست بیاورد. این کشور، چهار سال پیش در المپیک لندن، رتبه هشتم را به دست آورده بود.


زن 61 ساله استرالیایی در مسابقات المپیک شرکت می‌کند



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۷ ۰۴ مرداد ۱۳۹۵
آفرین به اراده واعتماد به نفس این خانم قابل توجه جوانان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۸ ۰۴ مرداد ۱۳۹۵
ماشاله مث قالی کرمون ..... خوب مونده
آخرین اخبار