شخص نزدیک به ضارب مونیخ بازداشت شد

پلیس آلمان یک جوان تبعه افغان را به عنوان کسی که از عملیات ضارب مونیخ مطلع بود، بازداشت کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، روزنامه بیلد به نقل از پلیس آلمان اعلام کرد یک جوان تبعه افغان به عنوان کسی که از عملیات ضارب مونیخ مطلع بوده بازداشت شده است.

این جوان افغانی دوست ضارب بوده است و نیروهای کماندوی ویژه پلیسی به منزل وی در منطقه لایم مونیخ یورش و سپس وی را دستگیر می کنند.

بنا به اطلاعات روزنامه بیلد، قاتل و فرد دستگیر شده از زمانی که در تیمارستان بودند همدیگر رو می شناختند واز زمانی که هر دو یک بازی آنلاین اینترنتی آدم کشی انجام می دادند، با یکدیگر آشنا شدند.

بیلد نوشت: این فرد تبعه افغان خودش شخصا به پلیس زنگ زده است و در خصوص عملیات تخیلی جنون آمیز ضارب مونیخ خبر داده است، اما بعد از دستگیری و بازجویی مجدد پلیس متوجه تناقض گویی در صحبت های وی می شود.

در آلمان اگر شخصی در باره جرمی اطلاعات داشته باشد و آن را خبر ندهد متهم است. بنا به گفته دادستان عالی مونیخ این شخص که برای بازجوی دستگیر شده است بیشتر از آنچه که به پلیس گفته است اطلاعات دارد.

بیلد افزود: پلیس متوجه شده است که وی یک فراخوان فیسبوکی از گرد همایی در یک مجتمع سینمایی در نزدیکی ایستگاه قطار مونیخ داده است.

به گفته پلیس این فراخوان روز یکشنبه بوده است و بیم آن را می رفت که فرد دستگیر شده بخواهد مانند ضارب مونیخ عمل کند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار