پورحسین در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد:

فقدان عدالت مزدی با عدم همسان سازی حقوق ها/ در مقابل تبعیض های پرداختی خونسرد نباشیم

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: عدم همسان سازی حقوق ها علاوه بر تبعیض پرداختی ،مشکلات بی شماری را به وجود آورده است.

فقدان عدالت مزدی با عدم همسان سازی حقوق ها/ در مقابل تبعیض های پرداختی خونسرد نباشیمشکور پورحسین عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: عدم همان سازی حقوق ها علاوه بر تبعیض پرداختی، کاهش ترغیب سرمایه گذاری در بخش تولید، کاهش قدرت خرید کارگران و از بین رفتن انگیزه رقابت شغلی را نیز از به همراه داشته است.

وی با بیان اینکه اجرای طرح همترازی دستمزد برای بهبود شرایط حقوقی بازار کار بسیار با اهمیت است، افزود: همسان سازی حقوق ها که از جمله اهداف وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی بوده است، اکنون با خونسردی برخی مسئولان در رابطه با تعیین تکلیف این موضوع، هنوز با باید و نبایدهای بی شماری رو به رو است.

پورحسین ادامه داد:  همتراز نبودن حقوق ها حتی به بخش اشتغال کشور نیز ضربه جبران ناپذیری وارد کرد به طوریکه بی انگیزگی میان افراد یک مجموعه، راندمان کاری را تحت شعاع قرار داده و اعضای شغل های هم ارزش با علم به اجحاف در حقشان، تمام توانشان را در انجام وظیفه خود به کار نمی برند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به اینکه همسان سازی حقوق از دیرباز از سوی وزیر کار مطرح شد، امیدواریم هر چه سریعتر تدابیر لازم جهت رفع این مشکل، اندیشیده شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار