بورس جایگاه خود را حفظ کرد

در جریان معاملات بازار سرمایه در روز 4 مرداد ماه سال جاری، تعداد 75هزار و 450 سهم اوراق بهادار به ارزش 1 میلیارد ریال در بیش از 47 هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شدند.

به گزارش خبرنگار بورس، بانک و بیمه گروه  اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، در معاملات بازار سرمایه در روز 4 مرداد ماه سال جاری، تعداد 75هزار و 376 سهم اوراق بهادار به ارزش 354 میلیارد ریال در بیش از 8 هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شدند.
 
این گزارش می افزاید شاخص کل هم وزن با 12.9 واحد رشد به عدد 13 هزار و946 واحد رسید.
 
نمادهای پر بیننده معاملات امروز در گروه فملی، فولاد، بفجر، وخارزم، فولاژ با روند مثبت،  ونماد واتی، وساپا با نماد منفی کار خود را آغاز کرد.
 
شاخص کل فرابورس در آغاز معاملات با 3.30 واحد رشد به عدد 796 هزار و 30 واحد رسید که براین اساس ارزش کل معاملات از 462 میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی ازدست به دست شدن 15 میلیون سهم طی2  هزار نوبت معاملاتی بود.

**بورس همچنان درصدر


در جریان معاملات بازار سرمایه در روز 4 مرداد ماه سال جاری، تعداد 75هزار و 450 سهم اوراق بهادار به ارزش 1 میلیارد ریال در بیش از 47 هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شدند.

 این گزارش می افزاید شاخص کل هم وزن با 19.40 واحد رشد به عدد 13 هزار و953 واحد رسید. 
 
نمادهای پر بیننده معاملات امروز در گروه فملی، خودرو، شبندرف فولاد، بفجر، شبریز با روند مثبت،  ونماد وبشهر با نماد منفی کار خود را به جریان انداخت. 
 
شاخص کل فرابورس در جریان معاملات با 5.10 واحد رشد به عدد 798 هزار واحد رسید که براین اساس ارزش کل معاملات از 2میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی ازدست به دست شدن 133 میلیون سهم طی15  هزار نوبت معاملاتی بود.

***روزهای خوش در تالار شیشه ای


درپایان  معاملات بازار سرمایه در روز 4 مرداد ماه سال جاری، تعداد 75هزار و 466 سهم اوراق بهادار به ارزش 1 میلیارد ریال در بیش از 67 هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شدند.
 
این گزارش می افزاید شاخص کل هم وزن با 11.30 واحد رشد به عدد 13 هزار و945 واحد رسید.
 
نمادهای پر بیننده معاملات امروز در گروه فملی، خودرو، شپنا، شبندر، بفجر، شبریز با روند مثبت،  ونماد وبشهر با نماد منفی کار خود را به اتمام رساند.
 
شاخص کل فرابورس در پایان معاملات با 3.70 واحد رشد به عدد 796 هزارو 60 واحد رسید که براین اساس ارزش کل معاملات از 3 میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی ازدست به دست شدن 212 میلیون سهم طی23  هزار نوبت معاملاتی بود.

**بازار شرایط مثبتی ندارد

اسماعیل محمدی سالاری در گفتگو با خبرنگار بورس گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به وضعیت بازار بورس امروز افزود: فملی، شرکت ایران خودرو، پالایشگاه شبنا، پالایشگاه بندرعباس بیشترین تاثیرمثبت این درحالیست که بهشهر بیشترین تاثیرمنفی را بر شاخص  داشتند.

به گفته وی، شرکت ایران خودرو امروز بازگشایی شد و به 8 درصد مثبت رسید .

این کارشناس بورس در ادامه ازپیش بینی بازار بورس طی این هفته خبرداد و گفت: باتوجه به بازگشایی ایران خودرو و سایپا بازار، وضعیت بهتری را طی خواهد کرد و روند مثبت خواهد بود.

محمدی در ادامه اظهار کرد: درمجموع وضعیت بازار مثبت نیست چرا که حمایتی از آن نمی شود.




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار