اعلام زمان مبارزه نمایشی پاراتکواندوکار ایران در المپیک ریو

مهدی پور رهنما، پاراتکواندوکار ایران رقابت مقابل حریف روسی خود در این بازی ها را ۲۸ مردادماه برگزار خواهد کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  ؛ پاراتکواندو در بازیهای پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو به طور رسمی وارد فهرست رشته های پارالمپیکی خواهد شد و بخشی از مدال های این بازی ها را به خود اختصاص خواهد داد.

در همین راستا و به منظور معرفی بیشتر این رشته به جهان ورزش، برای نخستین بار یک مبارزه پاراتکواندو به صورت نمایشی و در سطح بازیهای المپیک و پارالمپیک اجرا خواهد شد.

 بر اساس تصمیم فدراسیون جهانی و با هماهنگی کمیته بین المللی المپیک و پارالمپیک، این مبارزه نمادین پاراتکواندو در جریان مسابقات تکواندوی بازیهای المپیک ریو برگزار خواهد شد.

فدراسیون جهانی تکواندو با لحاظ کردن نتایج تیمی پاراتکواندو ایران در چند سال اخیر، حضور مستمر پاراتکواندوکاران ملی پوش کشورمان در رقابت های بین المللی و البته در نظر گرفتن نتایج انفرادی ورزشکاران اعزامی کشورمان به این رقابت ها، مهدی پور رهنما را به عنوان یکی از پاراتکواندوکاران حاضر در این مبارزه نمادین انتخاب کرد. 

حریف پور رهنما، ورزشکاری از روسیه است که به خاطر سه قهرمانی متوالی در سطح جهان دیگر گزینه منتخب فدراسیون جهانی شده است.

همچنین بر اساس برنامه اعلام شده، مبارزه میان مهدی پور رهنما، ملی پوش پاراتکواندوی ایران در وزن ۷۵- کیلوگرم با حریف روسی، ۲۸ مردادماه برگزار خواهد شد.

 به گفته حسین مدانلو، سرمربی تیم ملی پاراتکواندو، پور رهنما که طی هفته های گذشته تمرینات انفرادی بر اساس برنامه های تصویبی داشته است، پیش از اعزام به ریو همراه با دیگر ملی پوشان که برای مسابقات قهرمانی اروپا (شهریورماه - لهستان) آماده می شوند، تمریناتش را دنبال خواهد کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار