پخش انیمیشنی با فضایی شبیه «تام و جری»/ آغاز صداگذاری 13 قسمت دوم «هالاباما»

انیمیشن «هالاباما» در خصوص حیوانات جنگلی است که با اتحاد یکدیگر، مشکلات پیش آمده در محیطشان را حل می‌کنند.

بابک نظری کارگردان انیمیشن «شکرستان» در خصوص انیمیشن «هالاباما» به خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: انیمیشن «هالاباما» در خصوص حیوانات جنگلی است که با اتحاد یکدیگر، مشکلات پیش آمده در محیطشان را حل می‌کنند. نگارش این مجموعه 52 قسمتی به دلیل سختی نوع تولید آن، سال‌ها به طول انجامید. این انیمیشن هیچگونه نریشن و دیالوگی ندارد و اگر بخواهم بهتر آن را تشریح کنم، فضایی شبیه به «تام و جری» دارد و ما تلاش کردیم تا برنامه‌ای بین‌المللی را بسازیم تا قابلیت پخش در دیگر کشورها را نیز داشته باشد. البته باید بگویم این انیمیشن همچون دیگر آثارم در مرکز پویانمایی صبا تهیه و تولید شده است.

ساخت انیمیشنی با فضایی شبیه «تام و جری»/ آغاز صداگذاری 13 قسمت دوم «هالاباما»

وی در ادامه اظهار داشت: در این انیمیشن که برای سن خردسال در نظر گرفته شده، تلاش کردیم تا علاوه بر جذابیت‌های گرافیکی که الحق دوستان در این زمینه بسیار تلاش کردند، جنبه های آموزشی هم داشته باشد. مثلا ما در این انیمیشن به موضوعات محیط زیست و همچنین دیگر مشکلات و معضلات اجتماعی پرداختیم.

کارگردان «شکرستان» درباره مشکلات ساخت این انیمیشن اظهار داشت: یکی از دشواری‌های این کار انتقال مفاهیم ظرف مدت 5 دقیقه است و این کار نیازمند یک گروه حرفه‌ای است که خدا را شکر در این کار هم گروه کار بلدی با من همراه بودند.

پخش انیمیشنی با فضایی شبیه «تام و جری»/ آغاز صداگذاری 13 قسمت دوم «هالاباما» 

وی در خصوص پخش قسمت‌های بعدی «هالاباما» تصریح کرد: سیزده قسمت این کار در عید نوروز پخش شد که مورد توجه بسیاری از مخاطبان قرار گرفت و در حال حاضر هم سیزده قسمت دوم در حال صداگذاری است اما نحوه پخش چنین تولیداتی که در فضای انیمیشن و انیمیت تولید می شود، متفاوت است و باید تعداد تولیدات بالای 50 قسمت باشد تا در زمان پخش مورد توجه مخاطبان قرار گیرد و با آن ارتباط برقرار کنند. انیمیشن «نقاش کوچولو» هم بعد از تولید در 104 قسمت آماده پخش در شبکه پویا شد و حالا منتظر هستیم ببینیم، 13 قسمت آماده شده این انیمیشن را به همراه 13 قسمت پخش شده در عید نوروز، تلفیق و پخش خواهند کرد و یا در پایان تهیه 52 قسمت، به پخش آن می پردازند.
 
نظری خاطرنشان کرد: به دلیل سختی و دشواری‌های نگارش این کار، در حال حاضر نویسندگان مشغول تحقیق و نگارش قسمت های باقیمانده «هالاباما» هستند که در صورت تایید سری دوم آن را در دستور ساخت قرار خواهیم داد.



انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار