لطفی: سخت ترین بازی فصلمان را در هفته اول انجام می دهیم

مدافع تیم فوتبال سایپا گفت: پرسپولیس نقاط ضعف فصل گذشته خود را برطرف کرده و ما باید در همین هفته اول، سخت ترین دیدار فصلمان را انجام دهیم.

سعید لطفی در گفت و گو با  خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره دیدار تیم های پرسپولیس و سایپا اظهار کرد: با توجه به شروع به موقع تمریناتمان، اردویی که در گرجستان برگزار کردیم و بازی های دوستانه باکیفیتی که در طول دوران آماده سازی انجام دادیم، وضعیت مناسبی داریم. بازیکنان سایپا در سلامتی کامل به سر می برند و با آمادگی لازم به مصاف پرسپولیس می رویم.

وی افزود: سخت ترین بازی فصل را در روز نخست رقابت ها انجام می دهیم. پرسولیس امسال نقاط ضعف و نواقص فصل گذشته خود را از بین برده و بازیکنان بزرگی در این تیم حضور دارند. ما به سه امتیاز این دیدار فکر می کنیم. سایپا از اعتماد به نفس کامل برخوردار است و دست و پابسته مقابل حریف ظاهر نمی شود اما باید برای بردن پرسپولیس از تمام توان خود مایه بگذاریم.

لطفی ادامه داد: با توجه به حضور هواداران پرسپولیس و شور و شوقی که آن ها برای رسیدن به قهرمانی لیگ دارند، بازیکنان این تیم از روز اول تمام تلاش خود را برای رسیدن به هدفشان به کار می گیرند و این موضوع سختی کار ما را افزایش می دهد.

مدافع فصل گذشته نفت درمورد تقابل وی و سیامک کوروشی با هم تیمی های قبلی خود در بازی سایپا و پرسپولیس اظهار کرد: من و سیامک خاطرات خوبی از سید جلال حسینی، وحید امیری و علی رضا بیرانوند داریم و رفاقتمان همچنان ادامه دارد اما طبیعی است که هر کدام از ما در جریان بازی به موفقیت تیم خودش فکر کند و تلاشش را در این راستا به کار گیرد.

مدافع سایپا درباره جلسه تمرینی شب گذشته این تیم در ورزشگاه تختی گفت: برای آشنایی با ورزشگاه تختی در این زمین تمرین کردیم. کیفیت زمین این ورزشگاه نسبت به فصل گذشته تغییر چندانی نداشته و تنها برخی ایرادات بزرگ آن رفع شده است. بازی پرسپولیس و سایپا زیر نظر نور برگزار می شود و امیدوارم کیفیت نور ورزشگاه تختی به حدی باشد که کیفیت بازی را بالا ببرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار