آذر در جمع خبرنگاران:

ترمز کارهای اجرایی نخواهیم بود/ کار دیوان محاسبات حساس‌تر از مرکز آمار است

رئیس دیوان محاسبات کل کشور گفت: گام اصلی دیوان محاسبات حرکت برای توسعه کشور است لذا نباید ترمز کارهای اجرایی شویم.

ترمز کارهای اجرایی نخواهیم بود/ کار دیوان محاسبات حساس‌تر از مرکز آمار است به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، عادل آذر رئیس جدید دیوان محاسبات کل کشور با حضور در جمع خبرنگاران بیان داشت: در اولین فرصت نشستی را به منظور تشریح برنامه و کارهای خود خواهم گذاشت.

وی ادامه داد: احتمالا نقص سخنگویی دیوان محاسبات را خودم به عهده بگیرم البته باید فضا را بررسی کرد.

آذر در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا در مورد 25 پرونده مربوط به فیش‌های حقوقی در دیوان محاسبات اطلاعی دارید، گفت: بنده به دوستانمان در سیستم قبلی دیوان محاسبات اعتماد دارم اما هنوز اطلاعات دقیقی در این مورد ندارم.

وی همچنین در پاسخ به سوالی دیگر مبنی بر اینکه کار در مرکز آمار راحت‌تر بوده و یا در دیوان محاسبات اظهار داشت: هر دو از نهادهای حاکمیتی حرفه‌ای بوده و پلان‌های حرفه‌ای دارند اما قطعا مأموریت و کار در دیوان محاسبات حساس‌تر است.

رئیس دیوان محاسبات تصریح کرد: نوع توقعات مردم و مطالباتشان از دیوان محاسبات اجتماعی است و دیوان باید اطلاع‌رسانی‌های لازم را انجام دهد تا مردم به آن اعتماد کنند.

وی با تأکید بر اینکه تلاش می‌کنیم براساس قانون حرکت کنیم، گفت: گام اصلی ما در دیوان محاسبات حرکت برای توسعه کشور بوده و نباید ترمز کارهای اجرایی شویم.

وی اظهار داشت: باید کمک کنیم تا سازمان‌های اجرایی به صورت چابک کارشان را انجام دهند و به فرزندان صالح و پاک دستی در حوزه مدیریت کمک کنیم تا در راه تعالی کشور گام بردارند.

رئیس دیوان محاسبات کشور خاطر نشان کرد: قول می‌دهم هر جا تخلفی صورت گرفت با صدای بلند آن را اعلام کنم. 

انتهای پیام/


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار