مراسم اختتامیه المپیاد ورزشی دختران دانشجو امشب برگزار می شود

رییس دانشکده تربیت بدنی دانشگاه فردوسی مشهد با اشاره به برگزاری اختتامیه المپیاد ورزشی دختران دانشجو گفت: برندگان مطابق آیین نامه تشویقی دانشگاه خود، جایزه می گیرند.

محمد طاهری دبیر اجرایی سیزدهمین المپیاد ورزشی دانشجویان و رییس دانشکده تربیت بدنی دانشگاه فردوسی مشهد در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان درباره روند برگزاری این المپیاد برای دختران دانشجو گفت: روز گذشته مسابقات رشته‌های دو و میدانی، شنا، تنیس روی میز و بدمینتون به پایان رسید.

وی با بیان اینکه امروز چهارم مرداد 95 مسابقات رشته‌های بسکتبال، فوتبال و تکواندو برای دختران دانشجو به سرانجام می رسد، افزود: امشب ساعت 21 مراسم اختتامیه برگزار می شود.

طاهری اظهار داشت: بعد از پایان این مسابقات، پسران دانشجو در 10 مرداد وارد مشهد شده و افتتاحیه بازی‌های آنها در 12 مرداد برگزار می شود.

رییس دانشکده تربیت بدنی دانشگاه فردوسی مشهد گفت: در این دوره بیش از 100 دانشگاه و موسسه آموزش عالی شرکت کردند و تااین لحظه با توجه به امتیازهای کسب شده، دانشگاه تهران رتبه اول را دارد.

وی ادامه داد: دانشگاه فردوسی مشهد، شیراز و اصفهان به ترتیب در مقام های دوم، سوم و چهارم قرار دارند و با توجه به اینکه امروز، روز پایانی مسابقات است، احتمالا ترتیب های فوق بدون تغییر باقی می ماند.

طاهری درباره جوایز در نظر گرفته شده برای برندگان مسابقات یادآور شد: طبق نظر وزارت علوم به برندگان تنها حکم و مدال قهرمانی تعلق می گیرد اما هرکدام از آنها طبق آیین نامه تشویقی دانشگاه خود (که برای هر دانشگاهی متفاوت است) مشمول دریافت جایزه می شوند.

به گفته وی قهرمانان این دوره از المپیاد، کاندید مسابقات یونیورسیاد 2017 چین تایپه می شوند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار