در حاشیه بازدید رئیس مجلس و وزیر ورزش از تمرینات ملی پوشان وزنه برداری؛

از تشبیه لاریجانی به بمب تا دریافت لوح تقدیر از وزنه برداران+تصاویر

امروز لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی و محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان از تمرینات ملی پوشان وزنه برداری بازدید کردند و حاشیه های جالبی را رقم زدند.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛ امروز لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی و محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان از تمرینات ملی پوشان وزنه برداری بازدید کردند.

حضور لاریجانی و وزیر ورزش در تمرینات ملی پوشان وزنه برداری+تصاویر

حضور لاریجانی و وزیر ورزش در تمرینات ملی پوشان وزنه برداری+تصاویر


علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی و محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان بعد از ظهر امروز( دوشنبه4 مردادماه) با حضور در مجموعه ورزشی آزادی تهران، از اردوی المپیکی وزنه برداری قبل از اعزام به ریو 2016 بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون وزنه برداری؛ در حالی که فاصله زمانی اندکی تا اعزام کاروان وزنه برداری به بازی‌های المپیک2016 ریو باقی مانده است، علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی به همراه محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان و معاونین وزارتخانه ورزش با حضور پرشور خود در سالن تمرینی وزنه برداری ضمن اینکه از نزدیک تمرینات المپیکی های وزنه برداری را رویت کردند باعث افزایش روحیه المپیکی های کشورمان شدند.

گفتنی است؛ در ابتدای این بازدید علی مرادی رییس فدراسیون وزنه برداری با تجلیل و تقدیر از حضور رییس مجلس و وزیر ورزش و جوانان و نیز برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی که در چند روز گذشته با حضورشان در سالن وزنه برداری باعث ارتقاء روحیه المپیکی های وزنه برداری شدند تشکر ویژه بعمل آورد. سپس رییس فدراسیون وزنه برداری تک تک نفرات اعزامی به المپیک 2016 ریو را به اختصار معرفی کرد.

علی مرادی پس از اتمام صحبت هایش با اهدای 2 لوح نفیس و ویژه فدراسیون وزنه برداری به علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی و محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان از زحمات و حمایت های بی دریغ این عزیزان تقدیر و تجلیل بعمل آورد.

در ادامه این بازدید علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی با تقدیر از زحمات ویژه و تلاش های ستودنی وزنه برداران و قهرمانان این رشته پر افتخار در عرصه بین المللی که برای اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی ایران متحمل می شوند تاکید داشت: «تردید ندارم که همه مسئولان و ملت ایران به داشتن قهرمانان ارزشی و پهلوانانی همچون شما عزیزان افتخار می کنند. زحمات و تلاش های شبانه روزی شما قهرمانان برای به اهتزاز درآوردن پرچم مقدس ایران اسلامی ستودنی است و قابل تقدیر.»

در حاشیه این بازدید بهداد سلیمی قویترین مرد جهان نیز با تقدیر از حضور  علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی خطاب به ایشان تاکید کرد: حقیقتا درطول این مدت وقبل از المپیک همواره مسئولان وزارت ورزش خصوصا محمود گودرزی به محل تمرین ما می آیند و حامی ما هستند؛ ولی حضور حضرتعالی در بین ورزشکاران آن هم قبل از رفتن به المپیک برای ما یک بمب روحیه بود و بسیار خوشحالیم که شما در سالن وزنه برداری حضور پیدا کردید تا با حضورتان باعث بالا رفتن روحیه وزنه برداران قبل از اعزام به المپیک باشید.


رییس مجلس شورای اسلامی درادامه یادآور شد: «من امروز اینجا آمدم تا ضمن تشکر و قدردانی از زحمات تک تک شما عزیزان این را بگویم که خانه ملت همواره حامی قهرمانان و افتخار آفرینان ورزش کشور بوده و خواهد بود. امیدوارم که مزد زحماتتان را در المپیک با کسب خوش رنگ ترین مدال دریافت کنید و بدانید که دعای یک ملت حامی و حافظ شما قهرمانان است.»

لازم به توضیح است؛ رییس مجلس و وزیر ورزش و جوانان بعد از اتمام بازید از اردوی المپیکی های وزنه برداری به کمپ مجاور رفتند و بازدیدی هم از اردوی تیم ملی وزنه برداری نوجوانان که باهدایت محمد حسین برخواه مشغول آماده سازی خود برای حضور در رقابتهای جهانی و آسیایی این رده سنی در سال 2016 هستند شدند و دقایقی نیز با آنتیه سازان وزنه برداری خوش و بش کردند.

انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.