هفته اول لیگ برتر فوتبال؛

سیاه جامگان 2 ذوب آهن 1/ مشهد و کاظمی با گل به استقبال لیگ رفتند

یاران فرهاد کاظمی و یحیی گل محمدی در نخستین بازی فصل شانزدهم به مصاف یکدیگر می روند، مشهدی ها در اولین دیدار از ذوب آهن میزبانی می کنند.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان  ؛ سیاه جامگان که در آخرین دیدار لیگ پانزدهم توانست در نهایت خود را در لیگ برتر ماندگار کند، امروز و در اولین دیدار خود باید از ذوب آهنی پذیرایی کند که 2 دوره پیاپی عنوان قهرمانی جام حذفی را از آن خود کرد.
فرهاد کاظمی در حالی امروز به دنبال اولین سه امتیاز خود در لیگ شانزدهم است که خود، پیش از این مانع  سقوط ذوبی ها به دسته اول شده بود.

ترکیب دو تیم سیاه جامگان و ذوب آهن به شرح زیر خواهد بود ؛

*سیاه جامگان
محمد ناصری، میثم حسینی، محمدرضا خانزاده، رضا شربتی، عباس کاظمیان، مصطفی احمدی، حمیدرضا علی عسگر، ایوب کلانتری، روح الله سیف اللهی، عباس عسگری و رضا درویشی
سرمربی: فرهاد کاظمی

*ذوب آهن
رشید مظاهری، وحید محمدزاده، محمد نژادمهدی، مهرداد قنبری، علی حمام، دانیال اسماعیلی فر، احسان پهلوان، مهدی مهدی پور، محمدرضا عباسی، مرتضی تبریزی و یاسر فیضی
سرمربی: یحیی گل محمدی

*گل:
1 ـ صفر (سیاه‌جامگان): خطای روی ایوب کلانتری یک ضربه کاشته را نصیب سیاه‌جامگان کرد و پاس عرضی به عباس عسگری مهاجم تیم میزبان و ضربه هوشمندانه او از فاصله 25 متری روی اشتباه رشید مظاهری وارد دروازه ذوب‌آهن شد. مظاهری خود را آماده کرده بود که برای سانتر از دروازه خروج کند که با ضربه هوشیارانه عسگری غافلگیر شد.

2 ـ صفر(سیاه جامگان): در دقیقه 74 کرنر ارسالی ایوب کلانتری از جناح چپ به شکلی تصادفی به پشت رضا درویشی برخورد کرد تا دروازه ذوب آهن برای بار دوم فروبریزد.

2 – 1 (ذوب آهن): در دقیقه 86 حمله ذوبی ها و در نهایت پاس به موقع مهدی مهدی پور توپ را به محمدرضا عباسی رساند و وی نیز با ضربه ای دقیق توپ را کنج دروازه سیاه جامگان فرستاد.


دقایق حساس:

دقیقه 3  شوت سنگین و دیدنی ایوب کلانتری از فاصله بیست متری با واکنش مظاهری به کرنر رفت.

دقیقه 5  محمد ناصری در این دقیقه توانست اولین فرصت تراکتوری ها را از جلوی دروازه سیاه جامگان دور کند.

دقیقه 14 ضربه ایستگاهی مشهدی ها را ایوب کلانتری به صورت خطرناکی به سمت دروازه ذوبی ها زد و این توپ که پیش از رسیدن به دروازه به زمین برخورد کرد به سختی توسط مظاهری به بیرون رفت.

دقیقه 15 عباس عسگری نخستین گل سیاه جامگان را به ثمر رساند.

دقیقه 33 حرکت ذوبی ها از جناح چپ و پاس رو به بیرون تبریزی در حالی که موقعیت خطرناکی روی دروازه سیاه جامگان به وجود آورده بود توسط ناصری بی اثر شد.

دقیقه 40 فرار علی حمام و ضربه او روی دروازه مشهدی ها ایجاد خطر کرد اما ضربه این بازیکن با اختلاف کمی از سه کنج دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 50  ضربه به ثمر رسیده توسط مرتضی تبریزی توسط داور این بازی آفساید اعلام شد.

دقیقه 51  فرار تبریزی و تک به تک شدن وی موقعیت خطرناکی را برای ذوبی ها به وجود آورد اما این موقعیت فوق العاده توسط ناصری مهار شد.

دقیقه 56  ضربه ایستگاهی ذوبی ها به زیبایی توسط مهدی پور نواخته شد اما پس از برخورد به تیر افقی دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 60  ضربه ریباند ذوب آهن را علی حمام به سوی دروازه مشهدی ها زد اما این توپ هم از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 72 ضربه چکشی و محکم اسماعیلی فر از گوشه محوطه جریمه با اختلاف کمی از بالای دروازه سیاه جامگان به بیرون رفت.

دقیقه 73 – ارسال خوب میثم حسینی در محوطه جریمه ذوبی ها با ضربه سر نژادمهدی در حالی به کرنر رفت که موقعیت خطرناکی روی دروازه خودی به وجود آورد.

 دقیقه 80 – ارسال ذوبی ها و ضربه سر شیرجه ای علی حمام با واکنش دیگری از ناصری به کرنر رفت.

 دقیقه 82 – کرنر ارسالی توسط رجب زاده با ضربه سر حمام موقعیت خطرناکی روی دروازه سیاه جامگان به وجود آورد اما این ضربه بعد از برخورد به صورت میثم حسینی از روی خط دروازه به کرنر رفت.

 دقیقه 82 – ضربه محکم اسماعیلی فر از کنار دروازه مشهدی ها به بیرون رفت.

*حواشی

یکی از نکات جالب و درعین حال تاسف آور دیدار افتتاحیه لیگ، اختصاص تنها 10 صندلی به خبرنگاران است که بدون شک مشکلات زیادی را برای اصحاب رسانه در جهت پوشش خبری دیدار افتتاحیه لیگ ایجاد می آورد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار