پیش‌بینی وقوع سیلاب و آب‌گرفتگی معابر در کشور/ بارش باران و رعد و برق در ۳ روز آینده

باران سازمان هواشناسی طی اطلاعیه‌ای از ایجاد آب‌گرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها در برخی استان‌ها طی سه روز آینده خبر داد.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، سازمان هواشناسی کشور طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: براساس تحلیل آخرین داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، طی سه روز آینده در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب در ارتفاعات هرمزگان، جنوب کرمان و جنوب سیستان و بلوچستان و از بعد از ظهر سه شنبه و طی روز چهارشنبه در خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی بارش باران گاهی با رعد و برق و وزش باد و آب گرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها پیش‌بینی می‌شود.

همچنین با توجه به جریانات شمالی طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه در استان گلستان نیز بارش باران و احتمال آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیلها و رودخانه ها پیش‌بینی می شود.

با توجه به پیش بینی شرایط جوی فوق توصیه می شود جهت جلوگیری از خسارتهای احتمالی، تمهیدات لازم به کار گرفته شود.

سازمان هواشناسی همچنین اعلام کرده است که طی سه روز آینده برای سواحل دریای خزر و برخی مناطق شمال شرق ابرناکی، بارش باران گاهی رعد و برق و وزش باد پیش بینی می‌شود.

طی دو روز آینده شهرهای شمالی استان های آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی نیز در ساعات بعداز ظهر شاهد وقوع رگبار پراکنده، باران، گاهی با رعد و برق و وزش باد خواهیم بود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار