حسینی:این پیروزی را مدیون دروازه بان تیم هستیم

بازیکن تیم سیاه جامگان گفت:این تیم در نیمه دوم در بیشتر دقایق بازی تیم ما را اذیت کردند اگر به طور حتم محمد ناصری در دورن دروازه نبود، نمی توانستیم این پیروزی را کسب کنیم.

میثم حسینی در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره بازی با ذوب آهن اصفهان اظهارکرد: خدا را شکر بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم هدف تیم کسب 3 امتیاز بود که خدا را شکر با درایت کادر فنی و تلاش بازیکنان توانستیم به این امر مهم دست پیدا کنیم.

وی ادامه داد: سطح داوری از لحاظ نرم افزاری و سخت افزاری در کشور ما ضعیف است  و باید از داوران بیشتر حمایت کنند داوری در بازی امروز به هیچ عنوان مشکلی نداشت.

بازیکن سیاه جامگان درخصوص تیم ذوب آهن گفت: ذوب آهن تیمی است که توانسته طی چند وقت اخیر قهرمان سوپر کاپ ایران شود این تیم در نیمه دوم در بیشتر دقایق بازی تیم ما را اذیت کرد اگر به طور حتم محمد ناصری در دورن دروازه نبود نمی توانستیم این پیروزی را کسب کنیم.

وی درباره بستن بازوبند کاپیتانی در این دیدار گفـت: صلاحدید سرمربی تیم بود که در این بازی به عنوان کاپیتان تیم انتخاب شوم اما در وهله نخست مهم پیروزی تیم است نه بستن بازوبند کاپیتانی.

حسینی در پایان درباره بازی هفته دوم این تیم با پدیده گفت: تیم پدیده کادر فنی و بازیکنان خوبی را در اختیار دارد اما به طور حتم تمام تلاش بازیکنان این است که در آن دیدار هم مانند امروز به پیروزی برسیم و زمین را دست پر ترک کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار