قاضی: داور 2 پنالتی را برای نفت نگرفت

مهاجم تیم فوتبال نفت تهران گفت: احترام زیادی برای زرگر(داور بازی) قائل هستم اما وی 2 پنالتی ما را مقابل استقلال نگرفت.  

قاضی: داور 2 پنالتی را برای نفت نگرفت
به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، محمد قاضی درباره توقف نفت مقابل استقلال اظهار کرد: موقعیت های خوبی به خصوص در نیمه دوم روی دروازه حریف به وجود آوردیم. 2 بار توپ ما به تیر خورد و داور هم دو پنالتی را نگرفت.  آرنج بازیکن استقلال به صورتم برخورد کرد اما با تمام احترامی که برای زرگر قائل هستم، وی بی تفاوت از این موضوع گذشت.

وی افزود: استقلال حرفی برای گفتن نداشت. ما بهتر از این تیم بازی کردیم اما نتوانستیم از فرصت‌هایمان به خوبی استفاده کنیم.

قاضی در مورد محرومیت هواداران استقلال گفت: این موضوع روی کیفیت 2 تیم اثرگذار بود. من مخالف محرومیت تماشاگران هستم و خیلی بد است تماشاگران در ورزشگاه حضور نداشته باشند چرا که آنها به بازیکنان روحیه و انگیزه می‌دهند.

وی درباره دیر شروع شدن تمرینات نفت بیان کرد: هر چند  تمریناتمان را دیر آغاز کردیم اما مقابل استقلال بازی خوبی انجام دادیم. با این حال پس از تعطیلات لیگ در هفته چهارم به آمادگی لازم می رسیم.

مهاجم نفت درباره طلبش از باشگاه صبا و میزان دریافتی از نفت، گفت: حدود 50 درصد مبلغ قرارداد فصل گذشته ام را از صبا طلب دارم. ضمن این که مسئولان باشگاه نفت تاکنون 10 درصد قراردادم را پرداخت کرده اند.

انتهای پیام/
برچسب ها: نفت ، قاضی ، دایی ، استقلال ، زرگر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار