با اشاره به حملات خونین اخیر در آلمان و افغانستان؛

اشتون کارتر: با غده سرطانی داعش در هر جایی که نفوذ کند، مقابله می‌کنیم

وزیر دفاع آمریکا گفت ائتلاف بین‌المللی در هر کجا که «غده سرطانی داعش» رخنه کند، با آن به مقابله می‌پردازد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی وزارت دفاع آمریکا، اشتون کارتر در جمع خبرنگاران گفت: ائتلاف ضد داعش در هر کجا که غده سرطانی داعش رخنه کند، با آن مقابله خواهد کرد.

وی گفت: راهکارهای مهمی که در نشست های هفته گذشته ائتلاف ضد داعش ارائه شد، در یک موقعیت و برهه زمانی بسیار حساس بود. در حالی که انگیزه حمله مونیخ (1 مرداد) هنوز مشخص نیست، داعش مسئولیت یک حمله دیگر در کابل پایتخت افغانستان را پذیرفته است که به کشته شدن بیش از هشتاد نفر و زخمی شدن صدها نفر منجر شد.

وزیر دفاع آمریکا تاکید کرد هر دو حمله یادآور تهدیدات برون‌مرزی و همچنین داخل خاک آمریکاست.

کارتر گفت عزم آمریکا برای حمایت از آلمان خلل‌ناپذیر است و این که ائتلاف به رهبری آمریکا تا آنجا که می تواند به حمایت خود از نیروهای امنیتی افغان در جنگ با داعش ادامه می دهد.

وی گفت: «ما با غده سرطانی داعش در هر جایی که رخنه کند، مقابله خواهیم کرد.»

وزیر دفاع آمریکا افزود: «نشست وزیران دفاع ائتلاف ضد داعش در مریلند بر سه هدف متمرکز بود: ریشه کن کردن تومور اصلی داعش در عراق و سوریه، مقابله با رخنه این گروه در سراسر دنیا و مهمتر از همه حمایت از دولت‌مان، دستگاههای اجرایی، امنیت داخلی و شرکای اطلاعاتی‌مان.»

اشتون کارتر گفت: « به علت فداکاری‌های ملل شریک و کمک های فزاینده آنان، فرصت هایی در اختیار ما قرار گرفته است و دستاوردهای خود را تقویت کرده ایم. اما قرار نیست دست از کار بکشیم. داعش دشمن همه ماست و همه با هم درگیر این جنگ هستیم.»

وی گفت که علاوه بر رایزنی در نشست مریلند، شخصاً با وزیران دفاع فرانسه، استرالیا، عربستان سعودی و عراق نیز دیدار و گفتگو کرده است. 



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۰ ۰۶ مرداد ۱۳۹۵
خخخخخخخخخخخخ جنگ سرطانها
Germany
ناشناس
۲۲:۲۳ ۰۵ مرداد ۱۳۹۵
ببخشید، این غده سرطانی، دست ساز خودتانه، و حالا که این غده در حال بازگشت به خانه است، دیگر شما توان مقابله با آن را ندارید. به امید خدا از خاور میانه ریشه کن شده و این غده با اربابانشان در زباله دان تاریخ مدفون خواهند شد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۸ ۰۵ مرداد ۱۳۹۵
غده سرطانی همون رژیم صهونیستیه کارتر جان دلبندم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۸ ۰۵ مرداد ۱۳۹۵
اشو خود شما چیزی کمتر از داعش نیستید حال که داعشی و سرطانی شده اید باید به دکتر مراجعه کنید به یک متخصص یک فوق تخصص انهم در ایران . و گرنه با زندگی در یک محیط آلوده به ویروس داعش ( غرب) نمیتوان بر داعش چیره شد. شما خود زاده داعش و زاینده داعش هستید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۵ ۰۵ مرداد ۱۳۹۵
اشی داعش در قلب شماست داعش جان شماست شما خود داعش اصل هستید. سیا داعش است اسرائیل داعش است انگلیس داعش است پس این اراجیف را نگو . بخواهی مقابله کنی با نفس خودتان بچنگید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۰ ۰۵ مرداد ۱۳۹۵
شما حمايت نكن مقابله پيشكش
آخرین اخبار