ترک ها به دنبال مدرک؛

ریزه اسپور امشب از پرسپولیس و طارمی شکایت می‌کند؟

ریزه اسپور در صورت بازی كردن طارمی در دیدار امشب مقابل سايپا برای اولین بار به جدایی این مهاجم ایرانی واکنش نشان خواهد داد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مدت ها از بازگشت مهدی طارمی از ترکیه به ایران گذشته اما هنوز باشگاه ریزه اسپور ترکیه هیچ واکنش رسمی به این موضوع نشان نداده و هیچ یک از مسئولان این تیم و حتی سایت و شبکه های اجتماعی رسمی باشگاه هیچ اظهار نظری در خصوص جدایی این مهاجم ایرانی نکرده اند، اما در همین حال و در آستانه اولین بازی رسمی باشگاه پرسپولیس گفته می شود این سیاست ترک ها از روی بی تفاوتی نسبت به جدایی طارمی نبوده بلکه باشگاه ریزه اسپور در انتظار حضور طارمی در ترکیب سرخپوشان است تا با عدله کافی و با دست پر از تیم و بازیکن ایرانی به فیفا شکایت کند و بتواند این شکایت را به نتیجه ای مطلوب برای خود برساند.

به این ترتیب به نظر می رسد پس از بازی امشب پرسپولیس در لیگ و در صورت حضور طارمی در ترکیب سرخپوشان شاهد اولین واکنش باشگاه ترک و شکایت ریزه اسپور از پرسپولیس و طارمی به فیفا باشیم. با این وجود باید دید که آیا پرسپولیس در دیدار امشب ریسک استفاده از طارمی در ترکیب خود را به جان خواهد خرید یا خیر.

منبع: 11 نیوز

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.