ایلام؛

رایزنی با مسئولان وزارتخانه ها و مدیران عامل بانک های کشور

استاندار ایلام هفته جاری روزهای پرکاری را در تهران سپری کرده و دیدارهای متعددی با مسئولان بلندپایه تعدادی از نهادها و وزارتخانه ها داشته است.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛  محمدرضا مروارید در 2 روز گذشته دیدارهایی با مسئولان بلندپایه دستگاه های اجرایی و وزارتخانه های مختلف به منظور پیگیری برخی امور و رسیدگی به مشکلات استان انجام داده و یا در دست انجام دارد.

مروارید ابتدا با مدیرعامل بانک صادرات کشور دیدار و در این نشست بر همکاری بانک های عامل به منظور تامین سرمایه در گردش واحدهای تولیدی استان و اختصاص تسهیلات برای سرعت بخشی به طرح های تولیدی و صنعتی در دست اجرا تاکید کرد.

وی همچنین در دیدار با مدیرعامل بانک صنعت و معدن خواستار همکاری بیشتر این بانک برای احیای واحدهای نیمه فعال و تعطیل استان ایلام شد.
استاندار ایلام همچنین دیداری با معاون وزیر نفت در امور پخش داشته است.

مروارید در ادامه با رئیس سازمان بهزیستی کشور دیدار کرد و گفت: حدود 23 هزار نفر از جمعیت استان زیر پوشش خدمات این سازمان هستند که باید بیش از پیش زمینه ارائه خدمات در حوزه مسکن، درمان و امکانات رفاهی به آنان فراهم شود.

استاندار ایلام مشکلات معیشتی افراد زیر پوشش این نهاد را جدی دانست و ابراز امیدواری کرد مسئولان این سازمان با توجه به کمبود زیرساخت ها و اعتبارات نگاه ویژه ای به استان ایلام داشته باشند.

مروارید هم چنین با وزیر ورزش و جوانان و اعضای ستاد ساماندهی امور جوانان کشور دیدار کرد.

مروارید در این دیدار با اشاره به جمعیت جوان کشور و استان ایلام یادآور شد: هر چقدر بتوانیم زمینه اشتغالزایی این قشر را فراهم کنیم، زمینه بروز آسیب های اجتماعی در کشور کاهش خواهد یافت.

مروارید همچنین دیداری با ورزشکاران استان ایلام اعزامی به رقابت های المپیک ریو داشت و برای آنان در این عرصه بین المللی آرزوی موفقیت کرد.

استاندار ایلام قرار است امروز به همراه تعدادی از مسئولان استان با ریاست جمهوری دیدار و ضمن بیان آخرین وضعیت استان رایزنی لازم را با دکتر روحانی به منظور تقویت اعتبارات و سرعت بخشی در طرح های در دست اجرا را انجام دهد.
 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.