فلاحت زاده: بازیکنان سایپا با انگیزه کامل به مصاف پرسپولیس می روند

مربی تیم فوتبال سایپا گفت: بازیکنان سایپا با آمادگی کامل به مصاف پرسپولیس می روند و بدون شک فردا بازی خوبی را انجام می دهند.

فرشاد فلاحت زاده در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره نخستین دیدار تیم فوتبال سایپا تهران مقابل پرسپولیس اظهار کرد: بازیکنان سایپا با آمادگی کامل به مصاف پرسپولیس می روند و بدون شک فردا بازی خوبی را انجام می دهند.  
 
وی ادامه داد: پرسپولیس تیم منسجمی دارد که نقاط ضعف خود را برطرف و نقاط قدرتش را در نقل و انتقالات لیگ شانزدهم، تقویت کرده است. از طرفی ترکیب جدید این تیم در بازی با سایپا به صورت رسمی رونمایی می شود و این موضوع منجر به افزایش تعداد هواداران پرسپولیس در دیدار با تیم ما می شود. البته با توجه به کیفیت بالای تمرینات آماده سازی سایپا و بازیکنان با انگیزه ای که در ترکیب ما حضور دارند، پرسپولیس کار سختی مقابل سایپا دارد.
 
فلاحت زاده درباره این که به نظر می رسد مسئولان سازمان لیگ اجازه نمی دهند بیشتر از 70درصد ظرفیت ورزشگاه تختی در اختیار هواداران پرسپولیس قرار گیرد، گفت: به هر حال ما میزبان هستیم و باید از شرایط میزبانی خود استفاده کنیم. شب گذشته هم در زمین ورزشگاه تختی تمرین کرده و به مسئولان این ورزشگاه اعلام کردیم که برای نرم شدن چمن، لازم است که مقداری آن را آبیاری کنند. البته در مجموع این زمین وضعیت مناسبی دارد.
 
وی درباره حضور دروازه بان برزیلی در ترکیب سایپا بیان کرد: این موضوع هنوز قطعی نشده است. حامد فلاح زاده و الساندرو تا آخرین لحظه برای ثابت بازی کردن مقابل پرسپولیس شانس دارند.  

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۸ ۰۵ مرداد ۱۳۹۵
پرسپولیس فقط پرسپولیس سلطان علی پروین
آخرین اخبار