حافظی:

شهرداری با مردم وارد جنگ روانی نشود / تاکید بر آرامش شهروندان شهرک نیایش

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران، با بیان اینکه رفتار مدیریت شهری باید به نحوی باشد که احساس نشود با مردم وارد جنگ روانی شده است، گفت: شهرداری آرامش شهروندان شهرک نیایش را برهم نزند.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، رحمت اله حافظی در جلسه امروز شورای شهر تهران در تذکر پیش از دستور، با بیان اینکه حفظ امنیت روانی از حقوق اولیه شهروندان است که بایستی محترم شمرده شود، گفت: رفتار مدیریت شهری باید به نحوی باشد که مردم احساس کنند برای رفاه بیشتر آنها کار می شود و اگر این احساس ایجاد نشود با مردم وارد جنگ روانی شده است.

وی با بیان اینکه شهرک نیایش که در جنوب شهرک آتی ساز و غرب بزرگراه شهید چمران قرار دارد، تصریح کرد: بخشی از این شهرک  مسکونی است که در آن اقشار ضعیف و آسیب پذیر سکونت دارند. افرادی که بیش از 30 سال در این شهرک سکونت دارند و  به دلیل سکونت چند ساله، حقوق مکتسبه ای برای آنها ایجاد شده است.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران با اشاره به اینکه دار و ندار تعدادی از ساکنین این محله، تنها خانه ای است که در آن ساکن هستند، اعلام کرد: سوال اینجاست آیا ساکنین این شهرک، شهروندان ما هستند یا نه؟ اگر برای حقوق این شهروندان، احترام قائل هستید نباید آرامش آنها را مختل کنید از این رو انتظار داریم شهرداری طرح موضعی این پهنه را با لحاظ نمودن پیوست های فرهنگی، اجتماعی، سلامت و زیست محیطی را طراحی کند و جهت تصویب به شورا ارائه دهد.

حافظی با بیان اینکه بایستی قسمتی از این پهنه برای سکونت ساکنین این شهرک پیش بینی شود، گفت: باید هر گونه اقدام در این محله بر اساس طرح موضعی مصوب شورا صورت گیرد و مادامی که طرح مذکور مصوب نشده است کارشناسان شهرداری به شهرک اعزام نشده و باعث اختلال در امنیت روانی ساکنین آن نشوند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار