اعلام آخرین جزئیات سیزدهمین المپیاد ورزشی دانشجویان/ دهکده بازی‌ها در انتظار پسران دانشجو

رییس دانشکده تربیت بدنی دانشگاه فردوسی مشهد درباره سیزدهمین المپیاد ورزشی فرهنگی دانشجویان جزئیاتی را ارائه داد و گفت: به زودی مسابقات پسران در این دوره آغاز می شود.

محمد طاهری دبیر اجرایی سیزدهمین المپیاد ورزشی دانشجویان و رییس دانشکده تربیت بدنی دانشگاه فردوسی مشهد در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به پایان مسابقات دختران دانشجو در این المپیاد گفت: در مجموع کاروان دانشگاه تهران با 199 امتیاز، دانشگاه فردوسی مشهد با 169 امتیاز و دانشگاه الزهرا با 85 امتیاز به ترتیب مقام های اول تا سوم این دوره از المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویی را کسب کردند.

وی ادامه داد:  براساس گزارش اداره کل تربیت بدنی وزارت علوم این دوره از بازی‌ها ‌با رضایت مندی بالای شرکت کنندگان و مسئولان برگزاری انجام شد.

طاهری درباره نتایج آخرین روز ( قبل از اختتامیه دیشب ) اظهار داشت: دانشگاه فردوسی مشهد در رشته‌های تکواندو، بسکتبال و والیبال مقام اول را کسب کرد.

وی با بیان اینکه دانشگاه الزهرا در دو رشته والیبال و تکواندو به رتبه دوم نائل شد، افزود: دانشگاه شهید مدنی در رشته تکواندو و دانشگاه شیراز در رشته والیبال مقام سوم و همچنین دانشگاه خوارزمی رتبه دوم را در رشته بسکتبال به دست آورد.

رییس دانشکده تربیت بدنی دانشگاه فردوسی مشهد بیان کرد: امروز پنجم مردادماه 95 تمام تیم های دختران دانشجو از دهکده بازی‌ها خارج می شوند.

وی با توجه به برگزاری المپیاد پسران دانشجو در 10 رشته فوتسال، والیبال، بسکتبال، تنیس روی میز، بدمینتون، دو و میدانی، شنا، تکواندو، کشتی آزاد و فرنگی یادآور شد: 11 مردادماه پسران دانشجو برای شروع مسابقات خود وارد دهکده بازی‌ها می‌شوند و مراسم افتتاحیه آنها 12 مرداد برگزار می شود.

به گفته طاهری اختتامیه سیزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی پسران دانشجو با حضور سه هزار و 500 شرکت کننده در 19 مرداد 95 برگزار می شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار