نمایشگاه ایران در روم پل ارتباطی تولیدکنندگان ایران با جهان

نخستین نمایشگاه اختصاصی ایران از دوم تا ششم آذرماه در جهت معرفی ظرفیت ها و توانمندی های بخش خصوصی در روم_ایتالیا برگزار می شود.

نمایشگاه ایران در روم پل ارتباطی تولید کنندگان ایران با جهانبه گزارش خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد جواد قنبری معاون امور نمایشگاهی در نشست خبری نمایشگاه اختصاصی ایران اظهار داشت: ایران در سال 95 مصوب کرد که در 12 نمایشگاه خارجی حضور پیدا می کند که 6 نمایشگاه اختصاصی (عمومی) و 6 نمایشگاه دیگر تخصصی ( صنعتی) است. این نمایشگاه ها در کشورهای ایتالیا، ترکیه، عمان ، تانزانیا، کنیا و عراق برگزار می شود.

وی در ادامه اذعان کرد:با توجه به توافقات خوبی که از گذشته بین دو کشور ایران و ایتالیا در سه سال اخیر وجود داشته، ارتباطات تجاری بین دو کشور در حال حاضر توسعه پیدا کرده است.

قنبری با اشاره به اهداف برگزاری این نمایشگاه ها عنوان کرد: هدف از برگزاری این نمایشگاه ها معرفی ظرفیت ها و تولیدات ایرانی، حمایت از بخش خصوصی و ایجاد فرصت های بازاریابی برای ایرانیان است.

وی در پایان بیان کرد: در جهت حمایت از بخش خصوصی یارانه هایی با سقف 50درصد برای شرکت کنندگان در نظر گرفته می شود و تلاش می کنیم که  رابطه تجاری با کشورهای کشور گسترش دهیم.

در همین راستا حسین میر ظفرجویان معاون فنی و مهندسی نمایشگاه بین المللی ایران و مدیر نمایشگاه ایران در ایتالیا در این نشست اعلام کرد: نمایشگاه ایران از دوم تا ششم آذر ماه در روم برگزار می شود و این نخستین و بزرگترین نمایشگاه اختصاصی ایران پس از 20سال است که در خارج از کشور برگزار می شود.

وی گفت: شرکت کنندگان برای حضور در این نمایشگاه بین المللی تا آخر شهریور ماه سال جاری فرصت دارند برای ثبت نام اقدامات لازم را انجام دهند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار