وقتی تهران حال و هوای ریو به خودش گرفت

نصب بنرهای المپیک با عکس ورزشکاران در آستانه اعزام کاروان المپیک به مسابقات ریو باعث شده تا شهر تهران حال و هوای ورزشی به خودش بگیرد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛از هفته قبل بود که روی در و دیوار شهر تصاویری از ملی پوشان حاضر در المپیک و البته تشویق مردم برای ورزش کردن نقش بست تا حال و هوای شهر در کمتر از 10 روز مانده به آغاز المپیکی شود.

عیسی علیزاده، مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران درباره نصب این بنرها در سطح شهر می گوید:« این کار را با توجه به شروع اعزام تیمهای ورزشی به بازیهای المپیک 2016 و با هدف توسعه ورزش همگانی و عمومی در میان اقشار جامعه کمپین "ورزش برای همه" آغاز کردیم.

ما با همکاری کمیته المپیک یک کارگاه سه روزه برگزار کردیم.در این کارگاه گرافیست ها با استفاده از متن های پیش فرض به ایجاد طرح های گرافیکی خلاقانه پرداختند و در طول برگزاری این کارگاه از راهنمایی اساتید حاضر استفاده کردند.

در همکاری مشترک کمیته ملی المپیک ایران، سازمان ورزش شهرداری با سازمان زیباسازی شهر تهران " کمپین ورزش برای همه " راه اندازی شده و اکران طرح ها تا 12 مرداد در سطح شهر ادامه دارد.»

وقتی تهران حال و هوای ریو به خودش گرفت

او در پایان گفت:«با توجه به اینکه امسال بیشترین تعداد سهمیه در بازیهای المپیک را به دست آورده ایم با اکران طرح های " ورزش برای همه" تلاش کردیم ضمن تقویت روحیه ملی، شهروندان را به دو موضوع توجه به ورزش و حمایت از تیم های حاضر در این بازیهای بین المللی حساس کنیم.»

وقتی تهران حال و هوای ریو به خودش گرفت

این در حالی است که قرار است از سوی کمیته ملی المپیک 20 سکه بهار آزادی و بسته ورزشی بازیهای المپیک به 20 نفر برگزیده هدیه داده شود.

منبع: خبرآنلاین

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار